ورزشی 03:46 - 04 آبان 1393
رییس کمیته موتور سواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:
مهران همتیان گفت: از دو تن از قهرمانان جهان در رشته موتورسواری حرکات مهارتی و نمایشی برای برگزاری کلاسهای آموزشی در ایران دعوت کرده‌ایم.

مهران همتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در دومین دوره مسابقات حرکاتی نمایشی و مهارتی موتورسواری افرادی که حضور داشتند در دوره مقدماتی توانستند تایم و امتیاز لازم را را برای رسیدن به این مرحله بدست بیاورند.



رییس کمیته موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره هدف از برگزاری این چنمین مسابقاتی تصریح کرد: ساماندهی موتورسواری سطح شد و جذب علاقه‌مندان به این رشته ورزش به محیط امن پیست از عمده اهداف ما در برگزاری مسابقات حرکات نمایش است تا بتواند به طور اصولی و با رعایت ایمنی‌های لازم به تفریح مورد علاقه بپردازند.



وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از موتورسواری در سطح شهر حضور دارند که در این رقابتهای شرکت نکرده‌اند و این به دلیل عدم ارتباط این افراد با فدراسیون و هیاتهای موتورسواری می‌باشد.



همتیان درخصوص زمان برگزاری دور بعدی این مسابقات عنوان کرد: تلاش می‌کنیم به طور مستمر و 4 تا 5 بار در سال رقابتهای حرکات نمایشی و مهارتی موتورسواری را برگزار کنیم به نوعی اطلاع‌رسانی برای جذب جوانان و علاقه‌مندان بیشتر از رشته باشد.



وی در مورد برنامه‌های آینده کمیته موتورسواری فدراسیون بیان کرد: دو قهرمان رشته موتورسواری حرکات نمایشی که در جهان نیز شناخته شده هستند را برای برگزاری کلاس اموزشی و یک دور هفته به ایران دعوت کرده ایم و منتظر اعلام زمان از سوی آنها برای ورود به کشور هستیم که در دو تا سه ماه آینده اتفاق خواهد افتاد.



همتیاان در ادامه اظهار داشت: در پیست موتورکارس مجموعه ورزشی آزادی پیست موتور تریال تهیه شده و در آینده نیز برگزاری مسابقات این رشته موتورسواری را در برنامه  کاری داریم.



وی در خصوص میزبانی یکی از راندهای مسابقات کراس که قرار بود توسط کشورمان صورت پذیرد بیان کرد: تغییرات ریاست فدراسیون آسیا موجب شد راندهایی زمان برگزاری آنها اوایل سال بوده به دلیل انتخابات به تاخیر بیافتد و کل مسابقات را در دو راند برگزار کردند که کشور ما میزبان راند چهارم انتخاب شده بود.



رییس کمیته موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که توسط ریاست فدراسیون با العطیه ریاست فدراسیون امارات و رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته مقرر شده یکی از راندهای رقابتهای جهانی را میزبان باشیم که به احتمال زیاد در سال 2015 برگزار می‌شود.



انتهای پیام/




5038926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است