استانی 23:17 - 30 آذر 1393
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر خبر داد
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری بوشهر گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری، این استان با ضریب امنیتی بالا جزء چهار استان اول کشور در مباحث امنیتی است.

بوشهر چهارمین استان در ضریب امنیتی بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، سید اسماعیل موسوی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان به تشریح عملکرد یک‌ساله دولت پرداخت و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با اجرای سیاست‌ها و تدابیری که برای اداره بهینه کشور اندیشیده بود با تعامل و همراهی همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق این سیاست‌ها گام برداشتند که توفیقات و نتایج مطلوبی به‌دست‌ آمده است.

وی به سیاست‌های داخلی دولت اشاره کرد و افزود: گشایش‌های سیاسی و فرهنگی، تحقق آزادی بیان در چارچوب قوانین نظام، توجه به مطالبات بانوان و جوانان ازجمله اولویت‌های سیاست‌های دخلی دولت بوده است.

موسوی در بحث سیاست‌های خارجی نیز با بیان اینکه دولت در مسیری گام برمی‌دارد که دشمنان کمترین آسیب را به‌نظام و مردم وارد کنند، خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز دولت با همین نگاه و تحت فرامین مقام معظم رهبری گام خواهد برداشت و در آینده شاهد آثار و نتایج مثبت و افزایش اقتدار نظام خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد درحالی‌که کشور تورم 42 درصدی همراه با رکود را تجربه می‌کرد، دولت تدبیر و امید ضمن کنترل تورم ظرف مدت یک سال تورم را بیش از 20 درصد کاهش داد و بسته خروج از رکود را نیز تدوین و اجرایی کرده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر به بهبود شاخص‌های امنیتی نیز اشاره و اعلام کرد: در 9 ماه ابتدای سال جاری، استان بوشهر با ضریب امنیتی بالا جزء چهار استان اول کشور در مباحث امنیتی است.

وی در بحث اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان نیز یادآور شد: تاکنون مبلغ یک‌هزار و 100  میلیارد تومان اعتبارات مصوب سال جاری استان بوشهر است که مبلغ 450 میلیارد تومان آن از سهم توزیع اعتبارات استانی بوده و مابقی با پیگیری مدیران و مسئولان استانی و فرمانداران از منابع متمرکز ملی بوده است.

موسوی در بخشی از سخنانش به انتصاب معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان و بخشدار دلوار اشاره و اذعان کرد: واگذاری مسئولیت در این دولت و در استان بوشهر بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های فردی بوده و مدیران منصوب‌شده مدیون هیچ گروه سیاسی نیستند و با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های رسول رستمی در زمان تصدی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان تقدیر و احمد دشتی به عنوان معاون جدید معرفی شد.


5461681
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است