اجتماعی 17:33 - 02 بهمن 1397
وزیر ورزش و جوانان خبر داد
وزیر ورزش و جوانان از پرداخت بیش از ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا کنون خبر داد. 

پرداخت ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا کنون

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور افزود: خدا را شاکرم در آستانه فجر چهلم انقلاب آرزوی دیرینه جوانان عضو سازمانهای مردم نهاد محقق شد.

وی با بیان اینکه ٢١ سال بود که این موضوع دنبال می‌شد، اظهار کرد: این مجمع برای حضور و مشارکت جدی جوانان نقش آفرین است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور اسحاق جهانگیری در این برنامه نیز گفت: هرجایی که در ارتباط با جوانان موضوع و موردی داشتیم چه در مورد خانه‌های جوانان، وام ازدواج و ... آقای جهانگیری گره را باز کرده‌اند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه همه موضوعات جوانان مثل ازدواج، تحصیل، مسکن و ... در حیطه اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شده است. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده ١٠۵ هزار وام دیگر نیز تشکیل شده و به نظر می‌رسد تا پایان سال حدود یک میلیون فقره وام پرداخت می‌شود.

این درحالیست که سال ٩٣ کل تسهیلات پرداختی با سقف سه میلیون ٣٩٠٠ میلیارد بود که الان ١۵ هزار میلیارد شده است.

به گفته سلطانی فر از ابتدای دولت یازدهم حدود ١٠٠ حوزه جوانان مشغول فعالیت بودند این تعداد امروز به ٢٢۶٠ مورد رسیده است و افزایش ٢٢ برابری را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: خانه‌های جوان که در دولت نهم و دهم تعطیل شد و در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به صفر رسیده بود، الان به بیش از ٩٠ خانه جوان رسیده است.

مقدمه این کار عظیم حل مشکل قانونی شدن و هویت حقوقی سمن ها بود. حدود ٢٠ سال این کار گیر کرده بود که بالاخره با رایزنی یکساله حل شد و الان مجمع ملی تشکیل شده است.

انتهای پیام


10035371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است