اجتماعی 11:37 - 06 بهمن 1393
رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر خبر داد
رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر از ارائه تخفیفات ویژه در مراکزدرمانی هلال احمر به خصوص مراکز توانبخشی خبر داد و گفت: کاروان‌های جهاد فجر در روستاها برای آموزش کمک‌های اولیه به روستائیان حضور پیدا می‌کنند.

تخفیف ویژه مراکز درمانی هلال احمر در ایام دهه فجر/ حضور کاروان‌های جهاد فجر در روستاها

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، غلامرضا گنج‌آبادی در نشست خبری اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌های هلال احمر در دهه فجر گفت: امسال سی و ششمین سالی است که هلال احمر به راهپیمایان 22 بهمن خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: به همین منظور امسال ستادی تشکیل شده تا عملیات ذاتی هلال احمر در کنار مسئولیت‌های محول‌شده به او و وظایف فرهنگی به خوبی انجام شود.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر از فعالیت کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و غنچه‌های هلال در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت اصول هلال احمر راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، تخفیف ویژه در استفاده از سالن‌های ورزشی هلال احمر و حضور کاروان‌های نیکوکاری جهاد فجر در روستاها از جمله برنامه‌های اصلی هلال احمر در دهه فجر به شمار می‌رود.

وی در مورد فعالیت‌های کاروان‌های نیکوکاری جهاد فجر گفت: این کاروان‌ها با حضور در روستاها، کانون‌های روستایی را فعال کرده و به آموزش امداد و کمک‌های اولیه به روستائیان می‌پردازد.

گنج‌آبادی با بیان اینکه در روز 22 بهمن و در مسیر راهپیمایی مردم، چادرهای سلامت، نمایشگاه فرهنگی و هنری برپا خواهد شد، گفت: سازمان داوطلبان همچنین برنامه دیدار با خانواده شهدا و انتشار ویژه‌نامه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد.

وی افزود: تیم‌های درمانی سازمان داوطلبان به روستاها و مناطق محروم اعزام شده و طی 10 روز منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم محروم را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر همچنین از ارائه تخفیفات ویژه در مراکز درمانی هلال احمر به خصوص مراکز توانبخشی در دهه فجر خبر داد و گفت: امدادگران سازمان امداد و نجات نیز مانورهای تخصصی خود را برپا کرده و در مسیر راهپیمایی ضمن پوشش امدادی راهپیمایی 22 بهمن و مراسم 12 بهمن در حرم امام(ره)، عملیات راپل را از ساختمان‌های مرتفع در مسیر راهپیمایی انجام می‌دهند.

وی که مدیرعامل جمعیت هلال احمر تهران نیز محسوب می‌شود، در مورد فعالیت‌های هلال احمر استان تهران در ایام دهه فجر گفت: 12 بهمن پوشش امدادی مراسم‌های مختلف در حرم امام(ره) را در دستور کار داریم و همچنین 17 بهمن نیز مراسم ارامنه در جاده خاوران به صورت ویژه پوشش داده می‌شود.

گنج‌آبادی تأکید کرد: در روز 22 بهمن و در مسیر راهپیمایی مردم، 34 پست امداد و نجات احداث شده و در هر یک از این 34 پست، 50 امدادگر آماده امدادرسانی به مردم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: دو مرکز درمانی نیز در میدان آزادی و انقلاب برپا شده و چادرهایی نیز برای اقامه نماز ظهر 22 بهمن در خیابان‌ها تعبیه می‌شود.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر با بیان اینکه بالگردهای جمعیت هلال احمر برای خدمت‌رسانی در روز 22 بهمن به صورت آماده‌باش درمی‌آیند گفت: سال گذشته دو نفر از جانبازان شیمیایی در حین مسیر راهپیمایی دچار مشکل شده که توسط امدادگران به آنها امدادرسانی شد و این حوادث به همراه انفجار یک بادکنک تنها حوادث ویژه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته بودند.

انتهای پیام/

 


5703231
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است