استانی 11:51 - 03 آبان 1393
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از تشکیل یک‌هزار و 500 شورای دانش‌آموزی در سطح مدارس استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

تشکیل 1500 شورای دانش‌آموزی در مدارس کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب صبح امروز در مراسم نمادین آغاز انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان کردستان در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج اظهار کرد: همزمان با 13 آبان ماه و به منظور ارتقای مشارکت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کردستانی هفدهمین دوره انتخابات شوراهای مدارس در سطح مدارس استان همزمان با دیگر استان‌های کشور آغاز شده است.

وی افزود: به منظور ایجاد روحیه خودباوری، مسئولیت‌پذیری و مشارکت دانش‌آموزان در مسائل فرهنگی و اجتماعی شاهد فراهم‌ شدن زمینه‌های لازم برای تشکیل شوراهای دانش‌آموزی در سطح مدارس بوده‌ایم.

عرفانی‌نسب خاطرنشان کرد: شوراهای دانش‌آموزی یکی از فرصت‌هایی است که موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی و به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز اسلامی در کنار آماده‌سازی دانش‌آموزان برای جامعه‌پذیری و تمرین مشارکت‌های اجتماعی از جمله اهداف تشکیل شوراهای دانش‌آموزی است.

عرفانی‌نسب افزود: در سال تحصیلی 93 ـ 92 با مشارکت 41 هزار دانش‌آموزان و انتخاب 9 هزار و 884 عضو شورا شاهد تشکیل یک‌هزار و 513 شورای دانش‌آموزی در سطح مدارس استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به تمهیدات به عمل آمده در سال تحصیلی جاری نیز شاهد تشکیل بیش از یک‌هزار و 500 شورای دانش‌آموزی در سطح مدارس استان باشیم.

‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در پایان اظهار داشت: تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی در بین دانش‌آموزان و فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای بروز استعدادها و توانمندی‌های آنان در عرصه‌های مختلف از اولویت‌های آموزش و پرورش بوده و شکل‌گیری این شوراها نیز در این راستاست.


5032833
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است