استانی 13:22 - 18 خرداد 1399
ایسنا/یزد معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مهارت‌های زندگی، اشتغال و کارآفرینی برای ۲۲۰ نفر از سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد خبر داد.

آغاز اجرای طرح سرباز مهارت در یزد

«احمد افروزیان» با اشاره به آغاز طرح سرباز مهارت در استان یزد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی برای ۲۲۰ نفر از سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد در حال برگزاری است.

به گفته وی، این دوره‌های آموزشی در راستای اجرای قرارداد آموزشی سرباز مهارت فیمابین جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است که طی آن آموزش‌های عملی و تئوری با هماهنگی سپاه الغدیر یزد در محل پادگان و مراکز آموزشی مربوطه انجام می‌شود.

افروزیان ادامه داد: آموزش‌های ارائه شده به سربازان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی، شامل دو دوره «آشنایی با مهارت‌های زندگی» به میزان ۳۲ ساعت و «آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی» به میزان ۴۸ ساعت است.

وی در ادامه اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه‌های حمایتی کسب و کارها، آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کارهای خرد، کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه ریزی شغلی، آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کار و آشنایی با مهارت‌های بازاریابی و فروش را از اهم سرفصل‌های دوره مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی خواند.

افروزیان همچنین آشنایی با مهارت‌های مدیریت هیجان و مقابله با استرس، آشنایی با مهارت‌های تصمیم گیری و مدیریت زمان، مهارت‌های خودآگاهی، آشنایی با مهارت‌های ارتباط موثر و روابط بین فردی، مهارت‌های تفکر انتقادی، مهارت‌های همدلی، مبانی ازدواج، تفکر خلاق و حل مسئله را نیز از سرفصل‌های دوره آشنایی با مهارت‌های زندگی عنوان کرد.

انتهای پیام


10564022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است