اجتماعی 15:43 - 04 اسفند 1397

پیام تسلیت رئیس دیوان عالی کشور در پی ارتحال آیت الله مؤمن

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسین کریمی، در پیامی، ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله محمد مؤمن، از اعضای فقهای شورای نگهبان قانون اساسی و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِذا ماتَ الفقیه المومن، ثلم فی الاسلام ثُلمهً لا یسدّها شیء

خبر ارتحال مجاهد نستوه و عالم پرهیزگار،  آیت الله حاج شیخ محمد مومن قمی (ره)، نماینده مردم شریف استان قم در مجلس خبرگان رهبری و از اعضای محترم فق‌های شورای نگهبان قانون اساسی و استاد برجسته و کم نظیر حوزه علمیه، موجب تاثّر و تاسّف عمیق گردید.

فقدان این فقیه وارسته که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه سپری نمود، به معنای واقعی کلمه، ثلمه‌ای است که جز با الطاف و عنایات خداوند متعال جبران نمی‌شود. اینجانب این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدّس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و محضر مقام معظّم رهبری (مُدّ ظلّه العالی)، مراجع معظّم تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان قم، مخصوصا شاگردان و ارادتمندان و اعضای بیت شریف آن عالم وارسته تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.


10062500
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است