استانی 20:42 - 28 آذر 1393
با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی
علی اصغر شیرازی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و زحمت‌کشان عرصه ورزش با حضور سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس هیئت کاراته ورامین تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، علی اصغر شیرازی رئیس هیئت کاراته شهرستان ورامین چند ماه پیش به دلیل تصادف در کما به سر می‌برد که به لطف خداوند حال جسمانی وی پس از شش ماه روبه بهبود است تا مجدد شاهد حضور و تلاش های این پیشکسوت در ورزش باشیم.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، جعفر اردستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین، مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و تنی چند از پرسنل اداره ورزش ورامین در این آیین حضور داشتند.

سید حسین نقوی حسینی در این دیدار بیان داشت: وجود افرادی همچون علی اصغر شیرازی باعث استواری و ثبات ورزش شهرستان می‌شود به‌ویژه که وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز هستند و امیدوارم که هرچه بهتر وی بهبودی کامل خود را به‌دست آورند تا شاهد حضور او در عرصه ورزش باشیم.

مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در همین راستا گفت: بسیار خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم که علی اصغر شیرازی به لطف خدا حالشان بهتر است و منتظر بازگشت وی در روند پیشرفت ورزش شهرستان خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، در انتهای این دیدار  به پاس زحمات علی اصغر شیرازی به رسم یادبود به ایشان لوح تقدیری اهدا شد.

گفتنی است، علی اصغر شیرازی رئیس هیئت کاراته شهرستان ورامین حدود شش ماه پیش در یک سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شد و به کما رفت. وی نزدیک به سه ماه در کما به سر می‌برد که با دعا خیر مردم و جامعه ورزش و لطف خدا از این وضعیت خارج و در حال حاضر به سرعت در حال گذراندن وضعیت بهبودی است.


5450056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است