استانی 02:27 - 01 مرداد 1393
با حضور مسئولان فرهنگی خارگ
راهکارهای بهبود برنامه‌های فرهنگی خارگ با حضور مسئولان فرهنگی این جزیره مورد بررسی قرار گرفت.

راهکارهای بهبود برنامه‌های فرهنگی خارگ مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، در این نشست که سه‌شنبه شب با حضور مسئولان فرهنگی جزیره خارگ برگزار شد، راهکارهای بهبود و توسعه برنامه‌های فرهنگی، تشکیل کارگروه‌های مختلف و تدوین برنامه‌ریزی مطلوب برای اوقات فراغت جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام موسی کمالی در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی غرب، اظهار کرد: در زمینه مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای، دوستان مسئله راه‌اندازی 50 شبکه‌ دیجیتال در خارگ را دنبال کرده‌اند که امیدواریم با اجرای آن، گامی موثر در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی برداریم.

امام جمعه خارگ افزود: به حمدالله شهرداری خارگ تا کنون در زمینه کارهای فرهنگی خوب کار کرده و امیدواریم این روند همچنان بهتر از قبل ادامه یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های سال گذشته بیان کرد: یکی از برنامه‌های خوب سال گذشته، برنامه فرهنگی ـ تربیتی طرح شهاب بود که با توجه به تاثیر مطلوب آن هم بر دانش‌آموزان و هم بر خانواده‌های آنها، امیدوارم این طرح که مدتی است قطع شده، مجدداً از طریق شهرداری در برنامه سال آینده گنجانده و فعال شود.

ایوب مبارکی فرمانده نیروی انتظامی خارگ نیز اذعان کرد: نیروی انتظامی با توجه به مشاوران و کارشناسان خوبی که در زمینه مبارزه با موادمخدر و اثرات مخرب آن در استان دارد، توانایی برگزاری کارگاه‌های آموزشی را دارد و ما برای اجرای آن اعلام آمادگی می‌کنیم.

ابراهیم مشایخی، نماینده فرهنگی خارگ در بخش مردان نیز اظهار کرد: برخی از پتانسیل‌ها در جزیره خارگ وجود دارد اما از آن استفاده نمی‌شود که یکی از آنها باشگاه سوارکاری خارگ است که در حال حاضر بیش از 15 سوارکار حرفه‌ای دارد و آمادگی آموزش جوانان، هم برای آقایان و هم برای بانوان به صورت رایگان را دارد و در زمینه اوقات فراغت نیز کمک بزرگی خواهد بود.

زهره صالحی، نماینده فرهنگی بانوان خارگ نیز بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های مکانی جزیره خارگ، یکی از نیازهای اساسی جوانان برگزاری اردوهای فرهنگی است که قطعاً به واسطه جاذبه آن، قادر خواهیم بود برنامه‌های فرهنگی خود را به صورت مطلوب‌تری اجرا کنیم.


4302581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است