استانی 15:30 - 10 شهریور 1393
دستیار مدیرکل کمیته امداد در جنوب کرمان:
دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در جنوب کرمان گفت: یکی از راه‌های توسعه مناطق روستایی پرداخت زکات است که باید احیا شود.

پرداخت زکات یکی از راه‌های توسعه روستاها است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، غلامرضا حسنخانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری همایش ستاد زکات پنج شهرستان جنوبی به میزبانی منوجان اظهار داشت: زکات یک واجب الهی است و یکی از راه‌های توسعه مناطق روستایی پرداخت زکات است که باید احیا شود.

وی با بیان اینکه روحانیان، مبلغان، دهیاران و شوراهای اسلامی از ظرفیت‌های مؤثر در راستای احیای امر زکات هستند، عنوان کرد: هر نوع فعالیت در بحث زکات یک نوع سرمایه‌گذاری است که برای آینده تلاش می‌شود.

حسنخانی افزود: حاصل پرداخت زکات، اجرای پروژه‌های عمرانی مهم با کمک‌های تشویقی دولت و کاهش چشمگیر هزینه‌ها در بحث توسعه روستایی است.

دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در جنوب کرمان گفت: یکی از محاسن جمع‌آوری بحث زکات، آبادانی و توسعه در همان روستا است که این خود یک کمک بزرگی است.

وی تصریح کرد: زکات یک منبع درآمدی برای کشور است که سال به سال بیشتر می‌شود و همه دستگاه‌ها باید دراین زمینه فعالیت داشته باشند.

دراین جلسه راهکارهای متعدد جمع‌آوری زکات مورد بررسی قرار گرفت و برگزاری همایش زکات پنج شهرستان جنوبی به میزبانی شهرستان منوجان، اعزام مبلغان به صورت کاروانی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی زکات در روستاها و برگزاری همایش دهیاران و شوراها از مصوبات این نشست بود.


4619988
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است