استانی 20:44 - 07 مرداد 1393
شهرکرد-ایرنا- روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، از برگزاری همایش ˈملی دین و تکاملˈ با هدف ˈبررسی روند تکامل در عالم حیاتˈ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روز سه شبنه روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، این همایش با هدف تجمیع محققان علوم مختلف و بررسی مبحث تکامل در عالم حیات و تولد میدانهای جدید در کندوکاو این علم، به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد روزهای12 و 13 شهریور امسال برگزار می شود.



این همایش ملی با محوریت تکامل انسان از دیدگاه ادیان، تکامل در بستر محیط زیست و شواهد زیستی و محیطی تکامل با شرکت دانشجویان دوره ی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، طلبه ها و استادان برگزار می شود.



علاقه مندان می توانند مقالات خود در رشته های علوم انسانی، علوم دینی و حوزوی با زمینه مطالعه رابطه با آفرینش، تحقیقات و موضوعات علمی در حیطه پزشکی مربوط به تکامل، رشته های مرتبط با علوم زیستی و مولکولی و تحقیقاتی در عرصه تکامل موجودات زنده و تحقیقات مربوط به محیط زیست و تأثیرات آن در طبیعت را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.



کمیته علمی همایش ملی دین و تکامل برای شرکت کنندگان در این نشست علاوه بر گواهی فرهنگی، گواهی پژوهشی نیز صادر می کند.



علاقه مندان برای ثبت نام، ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای www.GeraPress.com صفحه ی همایش ملی دین و تکامل مراجعه کنند.



/558/543

انتهای پیام /*






4354165
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است