اقتصادی 04:10 - 08 شهریور 1393
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
صادقی با اشاره به کنترل قیمت میوه در بازار توسط بازرسان این سازمان گفت: بازرسان ما در میادین میوه و تره بار مرکزی به طور دائمی حضور دارند و به کنترل قیمتها می‌پردازند.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه کنترل قیمت میوه در بازار توسط بازرسان این سازمان گفت: بازرسین ما در میدان میوه وتره‌بار مرکزی به طور دائمی حضور دارند و به کنترل قیمت‌ها می‌پردازند.



وی در ادامه با اشاره به تأثیر دلالان بر افزایش قیمت میوه در این بخش گفت: برخی مواقع ارزیابی‌ها ممکن است اشتباه صورت بگیرد به این صورت که لزوماً افزایش قیمت دریک کالا به دلیل وجود دلال و واسطه نیست بلکه ممکن است دلایل دیگری داشته باشد.



صادقی تصریح کرد: بی‌نظمی‌هایی در میدان تره‌بار مرکزی داشتیم که با هماهنگی و پشتیبانی دستگاه‌های مربوطه این بی‌نظمی‌ها به حداقل کاهش پیدا کرده است و شرایطی فراهم شده که نظم دائمی برقرار شود.



رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران با اشاره به نوسان قیمت در بازار میوه گفت: قیمت برآیند عرضه و تقاضا است مگر درمورد کالاهای انحصاری که عرضه‌کننده قیمت آن را تعیین می‌کند لذا با توجه به اینکه میوه کالای انحصاری نیست لذا قیمت آن تابع عرضه و تقاضا است.

انتهای پیام/




4595405
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است