فرهنگی‌هنری 20:53 - 25 شهریور 1393
بندرعباس - ایرنا - روزنامه دریا در شماره 1852 روز سه شنبه 25شهریور درستون آوای دریا به مسائل و مشکلات مردم هرمزگان پرداخته است.

به گزارش روزنامه دریا، ستون آوای دریا روزانه درصفحه چهارم این نشریه پیام های مردمی را با شماره 2226382و2223734 با نام مخاطب منتشر می کند وبه گوش مسوولان می رساند.



*** یک شهروند بندرعباسی دراین ستون از مسوولان شهرداری خواسته است که درمنطقه دورراهی ایسینی پل هوایی نصب کنند تا مردم راحت تر از این محل شلوغ رفت وآمد داشته باشند.



*** مخاطب دیگری نیز از چاله و دست انداز روبروی میدان میوه و تره بار میناب گلایه می کند که خودروها وقتی به سمت میناب می روند از این خیابان و چاله عبور می کنند که با وجود یک سال از این مانع شهرداری هیچ اقدامی برای ترمیم آن نکرده است.



*** شهروندی دیگر از احداث مهدیه می گوید که چند سال پیش قرار بود در ضلع شمالی میدان صادقیه که تابلوش نیز زده شده این کار صورت گیرد که پس از گذشت سالها تابلوش برداشته شده واز مهدیه خبری نیست. چرا مسوولان فرهنگی ومذهبی برای احداث این مکان در بندرعباس اقدام نمی کنند؟



*** این مطلب را یک شهروند بندرعباسی گفته است: بانکها در بندرعباس به مشتریان خود به جای دادن ایران چکف پولهای دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی می دهند که باعث می شود سارقان راهم وسوسه کند.



*** مخاطبی دیگر از کثیف بودن وفاقد مایع دستشویی در سرویس بهداشتی پارک دولت بندرعباس می نالد. مسجدی هم که در کوچه بازار شهاب است، نیز چنین وضعیتی دارد. چرا به مسائل بهداشتی توجه چندانی نمی شود.



*** قطع درختان در شهر بندرعباس به طور مثال در جلوی آموزش وپرورش ناحیه دو وانتظار درهوای گرم، زمانبر بودن چراغ قرمزها دربندرعباس، کوچه های تاریک آیت الله غفاری و سنگفرش کردن جلوی مسجد حضرت زینب(س) در بندرعباس از دیگر گلایه ها و پیشنهادات مردمی در ستون آوای دریاست.



روزنامه دریا به صاحب امتیازی ایوب دبیری نژاد است. ک/1



7195/668

انتهای پیام /*


4741982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، تا ۱۵ اردیبهشت ماه، آماده دریافت آثار شبکه‌ها و صدای مراکز با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد ان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس ۲۰۲۴ Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار غزلی از رهبر انقلاب، برخی از هنرمندان و شاعران کشور به استقبال از این اثر رفتند و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است