اجتماعی 21:47 - 02 مرداد 1393
ساری- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندرود گفت: 110 پرس غذای گرم توسط نیکوکاران در این شهرستان میان نیازمندان توزیع شد.

ˈ علی ابراهیمیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش این غذا گرم را 16 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این غذاها به ایتام و خانواده های نیازمند شهرستان تحویل داده شد.



وی با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید سعید فطر گفت: کلیه حامیان، خیران و مردم ولایتمدار شهرستان با تحویل زکات فطره خود به پایگاه های کمیته امداد می توانند گامی در جهت رفع مشکل خانواده های تحت حمایت برداشته و امدادگران را در این امر خداپسندانه حمایت کنند.



ابراهیمی از شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با مردم ایران خبر داد و بیان کرد: کارکنان کمیته امداد روز جمعه همراه با مردم ظلم ستیز ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.ک/3



7330/608

انتهای پیام /*






4318615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است