ورزشی 11:27 - 06 خرداد 1394
قهرمان کاراته جهان پس از حواشی بسیار به وجود آمده در این رشته و تغییر همه اعضای کادرفنی تیم ‌ملی، گفت: خود را سرباز تیم ‌ملی می دانم و وظیفه‌ام این است که با کادرفنی که فدراسیون تعیین می‌کند کار کنم.

امیرمهدی زاده: سرباز تیم ملی هستم

امیر مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد انتخاب غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی جدید تیم ‌ملی، اظها‌ر کرد: کاراته‌ام را زیر نظر استاد دباغیان شروع کردم و به چنین جایگاهی رسیدم و خود را مدیون او می دانم. امیدوارم تیم ‌ملی و کاراته ایران تحت هدایت بتواند نتایج خوبی را کسب کند و موفق شود. این برای نخستین بار است که استاد دباغیان در تیم ‌ملی مربی‌ام می‌شود و برای او و تیم ‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

قهرمان باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی 2014 اینچئون در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد تغییرات در کادرفنی تیم ‌ملی و آمدن دباغیان، توضیح داد: سرباز تیم ‌ملی و فدراسیون کاراته هستم و هر کادری که روی تیم باشد وظیفه دارم با تمام وجود برای افتخارآفرینی ایران تلاش کنم. در این پنج سال که در عضویت تیم ‌ملی عازم مسابقات مختلف شدم با کادرفنی‌های مختلفی کار کردم و برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی باشد. من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم.

وی در مورد این که حال که دباغیان او را به این جایگاه رسانده و حالا که او سرمربی تیم ‌ملی شده آیا شرایطش در تیم ‌ملی فرق می‌کند؟ گفت: عملکرد دباغیان و شاگردانش در این سال‌ها برای اهالی کاراته کاملا آشکار است و همه او را می‌شناسند. این نتایج نشان دهنده توانمندی این مربی است و امیدوارم در این بخش هم موفق شود، اما باز هم می گویم که من سرباز تیم ‌ملی هستم.

مهدی زاده در مورد مسابقات هفته‌ پایانی سوپر لیگ کاراته و تلاش دو تیم آذر خودرو نوین و د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د برای قهرمانی در این ر‌قابت‌ها، گفت: ما دو مبارزه حساس با تیم‌های د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د و سیرجان را پیش‌رو داریم که اگر در یکی از آنها پیروز شویم قهرمان خواهیم شد. با تمام قدرت در این دو مبارزه شرکت می کنیم تا ان‌شا‌ء‌الله بدون باخت قهرمان سوپر لیگ شویم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


6453296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است