بین‌الملل 15:33 - 15 اردیبهشت 1394
رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه گذشت 40 روز از جنگ علیه یمن مشروعیت دینی، انسانی و اخلاقی دفاع مردم یمن از خود را نشان می‌دهد، گفت: لحظه تاریخی ایجاد حیثیت مردم عزیز یمن و سیلی محکم به صورت آل سعود فرا رسیده است.

انصارالله یمن: لحظه تاریخی سیلی محکم به صورت آل سعود فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت: تجاوز نظامی عربستان باعث خواهد شد یمنی‌ها موضعگیری‌های قوی و سختی در برابر رژیم آل سعود اتخاذ کنند و این رژیم پیامدهای این جنون جنگی خود را خواهد دید.

الصماد در ادامه اظهار داشت: حوادث بسیاری رخ داد و نقاب‌های زیادی کنار رفته است و جهانیان با چهره زشت این جنگ و جنایات و اهداف پست آن آشنا شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر واقعا ایران در یمن نفوذ داشت و در تصمیم‌گیری‌های یمن دخالت داشت 40 روز جنگ فرصت تاریخی خوبی برای انتقام گیری از آل سعود بود ولی این اتفاق نیفتاد و ما می‌بینیم که یمن کشوری مستقل است همچنین اگر مردم یمن آنگونه ادعا می‌شود تهدیدی برای امنیت عربستان و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بودند نشانه‌های این تهدید طی 40 روز گذشته آشکار شده بود.

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت: پس از آنکه پایگاه‌های آمریکا و آل سعود به دست ارتش، نیروهای امنیتی و کمیته‌های مردمی سقوط کردند و دیگر آمریکایی‌ها امکان استفاده از این برگ برنده را از دست دادند و تلاش کردند آل سعود را برای دخالت جهت نجات اعضای باقیمانده این پایگاه‌ها و گروه تروریستی داعش تحت فشار بگذارند به ویژه که بیشتر اعضای القاعده از اتباع عربستانی هستند و هرگونه برقراری ثبات و آرامش در یمن این نیروها را به بازگشت به عربستان ترغیب می‌کند و این مساله رژیم آل سعود را می‌ترساند.

این رهبر انصارالله ادامه داد: هراس آل سعود از بازگشت اعضای القاعده به خاک عربستان این کشور را بر آن داشت با هدف قرار دادن مراکز امنیتی و نظامی، آشوبی در این کشور ایجاد کند و همزمان با حمایت شدید از القاعده برای تبدیل یمن به محیطی امن برای خود این رژیم را از تبعات القاعده نجات داده و یمن را توسط این گروه تخریب کرده و طرح آزادی خواهانه این کشور در مخالفت با سلطه آمریکا و عربستان را خنثی سازد.

این مقام انصارالله گفت: آل سعود یمن را جزئی از مناطق تحت تصرف خود تلقی می‌کند، ما خود دیدیم که آل سعود و وابستگان آن پرچم یمن را لگدمال کرده و شعارهای آنها در مورد ملی‌گرایی تنها پیش زمینه‌ای برای تجاوز عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به این کشور است.

انتهای پیام


6318955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است