اجتماعی 10:24 - 11 بهمن 1393
ایسنا نوشت:

زنگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر/ برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای فردا

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز یکشنبه، ‌12 بهمن ماه به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن خبر داد.

مهدی علی اکبر زاده با بیان اینکه 38 برنامه ویژه دهه فجر طراحی شده و از روز 12 تا 22 بهمن ماه به اجرا درخواهد آمد گفت:‌ ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز یکشنبه، ‌12 بهمن ماه در تمام مدارس کشور زنگ انقلاب تحت عنوان "گلبانگ انقلاب" به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن نواخته خواهد شد.

او گفت:‌ یکی دیگر از برنامه‌های شاخص و جالب توجه، تشکیل گروه‌های همسرایان 1357 نفره دانش‌آموزان در سراسر کشور است که در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اقدام به اجرای سرودهای انقلابی می‌کنند. در تهران یک گروه همسرایان 22 هزار نفره تشکیل خواهد شد که در میدان آزادی نواهای انقلابی را به اجرا می‌گذارند.

به گفته مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تشریح خاطرات دوران انقلاب اسلامی و گفتمان سازی، بهره گیری از رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) در بخش‌های مختلف، آذین بندی ادارات، مدارس و مراکز آ‌موزشی و پرورشی در هفته استقبال از فجر انقلاب اسلامی، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، چاپ پوستر و اقلام تبلیغات محیطی جهت نصب در اماکن و فضاهای پرورشی و آموزشی، استفاده از سرودهای ایام پیروزی انقلاب در برنامه‌های دهه فجر و پخش ‌آن‌ها از طریق سیستم صوتی مدارس و مرکز با رعایت جوانب مختلف از فعالیت‌های پیشنهادی ابلاغ شده به استان‌ها در دهه فجر است.

علی اکبرزاده گفت: سایر معاونت‌های وزارتخانه از جمله معاونت تربیت بدنی، اداره کل امور شاهد و ایثارگر، سازمان دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، سازمان جوانان هلال احمر، اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این ایام تدارک دیده‌اند.

 

 

23231

 


5738852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است