اقتصادی 08:28 - 15 مهر 1394
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی گفت: صندوق‌های خرد محلی در صورت راه‌اندازی صد میلیون تومان وام می‌گیرند.

پرداخت وام 100 میلیون تومانی به صندوق‌های خرد محلی

اصغر نورالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برنامه ایجاد صندوق‌های خرد محلی در راستای توسعه طرح اشتغال روستایی است که قرار است در 14 استان به اجرا درآید و وظیفه صندوق، توانمندسازی و آموزش افراد در روستاها و ساماندهی صندوق‌هاست.

وی افزود: هم اکنون در بسیاری از روستاها صندوق‌های خرد محلی زنان شکل گرفته و مشاوره‌های لازم برای بازاریابی و فروش زنان روستایی ارائه شده است.

نورالله زاده ادامه داد: در حال حاضر حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک، خانگی و کارگاه‌های زیر 10 نفر جزو اولویت‌های اصلی صندوق در پرداخت تسهیلات به شمار می‌رود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: استراتژی‌های متعددی در زمینه حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک داریم که یکی از آنها کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای خدماتی و فروشگاهی است.

به گفته نورالله زاده، حمایت از کسب وکارهای خرد و کوچک در قالب تکمیل زنجیره‌های ارزش، برند سازی و بازاریابی خواهد بود.

وی صندوق کارآفرینی امید را یکی موثرترین نهادهای حمایت از زنان دانست و افزود: در حال حاضر زنان بخش اعظمی از تولیدات خانگی را به خود اختصاص داده‌اند و عمده کسب و کارهایی که در آنها حضور یافته‌اند موفق بوده است از این رو صندوق در راستای ارزش افزوده و اثربخشی این نوع مشاغل حمایت از زنان را در دستور کار قرار داده است.

او از افراد پشتیبانی که وظیفه ساماندهی و فروش محصولات تولیدی خانگی و خرد و کوچک را بر عهده دارند به عنوان یکی از گروه‌های مورد حمایت مالی صندوق نام برد.

انتهای پیام


7170931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: با توجه به عدم تغییر حقوق و عوارض گمرکی و تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تخلف است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران گفت: هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف کننده به ۶۵ هزار تومان رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با تحقق شرایط مساعد بارش در اردیبهشت ماه و افزایش میزان خرید، نیاز صنف و صنعت از محل تولید داخل تامین می شود به طوریکه نیازی به واردات نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بررسی ها نشان می دهد با راه‌اندازی سامانه خودنویس علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی شاهد کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره بوده‌ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: سال گذشته ۵۲ هزار تن قهوه وارد کشور شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار تن رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: سال گذشته ۵۲ هزار تن قهوه وارد کشور شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار تن رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پرواز‌های دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران با مشکل مواجه شده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: بسته‌های تشویقی از جمله پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن به بافت‌های فرسوده جهت نوسازی واحد‌ها به مردم ارائه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» زنجیره فولاد کشور با جهش ۶۶ درصدی صادرات نسبت به سال ۱۴۰۱ از ۳۰ میلیون تن فراتر رفته که درآمد ۷.۶ میلیارد دلاری را برای کشور در پی داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تخصیص اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌های مردمی را در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تقویت می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است