استانی 16:13 - 03 آبان 1393
نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری:
نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: نهضت خمینی نشأت گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است.

نهضت خمینی نشأت گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام پیش‌از‌ظهر امروز در ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار کرد: نهضت خمینی در این کشور با لبیک‌گویی به نهضت حسینی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه آنچه که موجب شکل‌گیری و عامل اصلی نهضت خمینی نهضت حسینی بوده است، اذعان داشت: ستادهای احیاء امر‌به‌معروف و نهی از منکر باید الگو از امام حسین داشته باشند چرا که امر‌به‌معروف و نهی از منکر جزء متن اسلام است و این امر مهم باید در جامعه همیشه زنده و ماندگار باشد.

نکونام با اشاره به اینکه زمانی که امر‌به‌معروف و نهی از منکر در جامعه پویا و عملی باشد جامعه سالم و بهتر خواهد بود،اذعان داشت: ستادهای شهرستانی باید بیش از پیش امر‌به‌معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کنند و رنگ و جلای عملی به این فریضه ببخشند.

وی با تاکید بر اینکه باید درمورد امر‌به‌معروف و نهی از منکر راه و مکتب امام حسین شعار و محور مردم باشد، تصریح کرد: نهضت اباعبدالله به معنای راستین نمودار عملی امر‌به معروف و نهی از منکر است که باید الگو تمامی افراد جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این جلسه امام جمعه شهر فرخشهر به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد معرفی شد.


5036378
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است