استانی 08:13 - 30 دی 1398

۱۰ هزار کیلومتر از محورهای مرکزی برفروبی شد/ پخش ۳۰۰۰تن ماسه ونمک

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش برف در شبانه روز اخیر، عملیات اکیپ‌های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش در آنها جریان داشته انجام گرفته و در این مدت ۱۰ هزار کیلومتر از محورهای استان توسط راهداری از برف پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: طی این عملیات‌ها برفروبی و پاکسازی محورها به همراه نمک پاشی توسط اکیپ‌های راهداری استان مرکزی انجام گرفته است.

زندی فر بیان کرد: در این مدت به منظور رفع لغزندگی محورهای استان و جلوگیری از بروز حوادث و تصادفات، بیش از ۳ هزار تن ماسه و نمک در جاده‌های استان مرکزی توسط عوامل راهداری پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: این عملیات‌ها با استفاده از ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و نمک پاشی و توسط ۱۹۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته است.


10353179
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است