استانی 15:53 - 08 بهمن 1400
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ساکنان کاخ های شیشه‌ای بدانند اگر سنگی بزنید سنگی می‌آید که کاخ شما را فرو می‌ریزد.

آنچه می‌تواند انقلاب را به مقصد برساند رهبری است

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (هشتم بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: عوامل مختلف پیروزی انقلاب را بررسی کنید نقش رهبری و ولایت فقیه در پیروز و تداوم انقلاب بی بدیل است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: وقتی که انقلاب های سایر کشورها را بررسی کنید مانند انقلاب الجزایر، انقلاب کبیر فرانسه و اکتبر روسیه می‌بینید چون رهبری نداشته اند تنها در کتاب ها  نامی از آنها باقی مانده است.

وی ادامه داد: آنچه می‌تواند انقلاب را به مقصد برساند رهبری است، رهبری کشتی انقلاب را از مسیر پرتلاطم امواج سهمگین اقیانوس به پیش می‌برد.

وی اضافه کرد: این انقلاب هر روز بالنده‌تر می‌شود، زمان امام خمینی ره را با امروز مقایسه کنید، مرزها کجا بود و کجا با دشمن مبارزه می‌کردید، امروز مرزهای عقیدتی انقلاب کجاست، به حرف‌های رسانه‌های مزدور و خودفروخته نگاه نکنید.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: مقاله‌ های اندیشکده های غربی را بخوانید که آنجا واقعیت ها در خصوص انقلاب را بهتر می‌توانید،ببینید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: امام خمینی ره با دست پر وارد انقلاب شد و اندیشه تابناک ولی فقیه را در موزه نجف پروراند و پیوند عظیمی با مردم داشت.

وی افزود: زمانی که می‌خواست کودتای نوژه بشود و به امام خبر دادند گفتند نگران نباشید و صدا و سیما را نگهدارید تا بتوانم با مردم صحبت کنم، این رابطه رهبران الهی با مردم است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: یکی از سیاستمداران برجسته دنیا می‌گوید ما غربی‌ها که دم از دموکراسی می‌زنیم، هر چه هزینه کنیم نمی‌توانیم مردم را به راهپیمایی شبیه ۲۲ بهمن که در ایران برپا می‌شود به خیابان‌ها بکشانیم چون مردم ایران انقلاب و کشورشان را دوست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اشاره کرد: امیدوارم در این صحنه ای که انقلاب نقش تاریخی خود را ایفا می‌کند بتوانیم نقش خود را ایفا کنیم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برپایی راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: دنیای عجیبی است،مردم بی پناه وبی سلاح و پا برهنه زیر بمباران وحشیانه و ددمنشانه ال سعود و اماراتی ها قرار می‌گیرند و تعداد بسیاری از زنان و کودکان بی پناه و بی‌گناه به شهادت می‌رسند اما زمانی که می‌خواهند پاسخی به این جنایات بدهند بوق های دنیا به صدا در می‌آید که این پاسخ را محکوم کنید.

وی ادامه داد: قانون جنگل بر این دنیا حاکم است و شورای امنیت را هم برای خود ساخته اند، امروز بعد از این همه سال مقاومت مردم یمن شاهد قدرت نمایی مردم مظلوم یمن هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: مردم یمن ملتی ریشه دار بوده و اگر تاریخ را بخوانید می‌بیند در دوران ساسانیان با ایران مرتبط بود، اگر بخواهید تمدن یمن را بررسی کنید، یکی از کشورهایی که بالاترین سابقه را دارد.

وی افزود: جزیره العرب یمن بود و شبه جزیره عربستان تا قبل از ورود اسلام حکومت نداشت اما یمن سابقه تمدنی بالایی دارد.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: این ملت با سابقه و بزرگ به کدامین گناه باید زیر ظلم ایادی استکباری باشند و تا چه زمانی، مدعیان دروغین و دروغگو مدعیان حقوق بشر کجا هستند.

عبادی زاده افزود: سازمان ملل چند روز پیش مصوبه‌ای به نام حق غذا برای جهانیان داشته که ۲ مخالف یکی رژیم صهیونسیتی و دیگری آمریکا داشت.

وی تاکید کرد: امروز به همسایگان متذکر می‌شویم که دیگر دوران بزن و در رو تمام شد، نه تنها برای ملت ایران بلکه ملت‌های مقاومت این چنین است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: ساکنان کاخ های شیشه‌ای بدانند اگر سنگی بزنید سنگی می‌آید که کاخ شما را فرو می‌ریزد.

وی اضافه کرد: امیدوارم کشورهای متخاصم و به اصلاح جریان ائتلاف سر عقل آمده و بیش از این به آتشی که به مردم یمن آسیب می‌زند و هم خودشان را می‌سوزاند دامن نزنند.

امان جمعه بندرعباس تصریح کرد: امیدواریم با اقتدار و صلابتی که جریان مقاومت از خود نشان داده و می‌دهد این‌ها سرعقل بیایند.

انتهای پیام

انتهای پیام


11430442
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است