استانی 09:49 - 02 مهر 1396
فرمانده سپاه البرز:
محمدشهر - فرمانده سپاه استان البرز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دانست که توان خود را برای شکست ایران در حوزه اقتصاد بکار گرفته‌ است.

تحقق اقتصاد مقاومتی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از افتتاح نمایشگاه (در امتداد عاشورا) که در محمدشهر برگزارشده است، هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری صحنه‌های جنگ دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه تلفیقی از جنگ سخت و تلاش دشمن برای به خطر انداختن جان، عزت و ناموس مردم ایران و رشادت‌های جوانان رزمنده‌ای است که بااراده خود دشمن را سرجایش نشاندند.

فرمانده سپاه استان البرز بابیان اینکه قیام عاشورا نماد جنگ حق و باطل از تولد بشر تا آخرالزمان است، عنوان کرد: با پرداختن به عاشورا و قیام امام حسین (ع)  می‌توان مفهوم حق و باطل را فهمید.

وی بابیان اینکه رزمندگان ایرانی با پیروی از امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند، افزود: جنگ تحمیلی و مظلومیت رزمندگان اسلام نیز نمادی از عاشورا است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به تهاجمات فرهنگی نیز پرداخته‌شده است، گفت: با توجه به طراحی‌های جوانان بسیجی در این نمایشگاه دشمن یک جنگ تمام‌عیار با تجهیزات کامل آغاز کرده است و ما رزمندگان اسلام در این جنگ مقابله می‌کنیم.

سردار مولایی با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب، جمهوری اسلامی را ازلحاظ اقتصادی تهدید کرده‌اند، تأکید کرد: برخی شهروندان با فعالیت و کارآفرینی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، به دشمنان نشان می‌دهند که «ما می‌توانیم» و برای رسیدن به استقلال در حوزه اقتصاد، به دیگران احتیاج نداریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه کشور ایران ظرفیت‌های بالایی در حوزه اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر به ظرفیت‌ها و پتانسیل کشور در حوزه اقتصادی توجه شود، قطعاً کشور پیشرفت می‌کند.

سردار مولایی بابیان اینکه کسانی که در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند، جهادگر هستند، گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پاسخی است به دشمنان که تمام توان خود را برای شکست جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بکار گرفته‌اند.


9434028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است