استانی 13:27 - 08 مهر 1399
ایسنا/خراسان رضوی علی‌رغم دستور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و معاون توسعه امور ورزش از تمرین تیم بسکتبال آویژه صنعت جلوگیری شد.

هیأت بسکتبال خراسان رضوی اجازه تمرین به آویژه نداد

به نظر می رسد قرار نیست آویژه صنعت، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال کشورمان رنگ آرامش را به خود ببیند، هنوز چند روزی از تمرینات آویژه صنعت نگذشته بود که تمرینات به خاطر ابتلای چند تن از اعضای تیم به کرونا تعطیل شد.

بعد از وقفه‌ای چند روزه، اعضای آویژه صنعت دوباره تست دادند و با منفی شدن تست دوم، قرار بر این شد که تمرینات این تیم مجددا از سر گرفته شود. اتفاقی عجیب اما باعث شد که تمرینات آویژه صنعت دوباره با مشکل روبه‌رو شود.

هیات بسکتبال استان با بستن درب سالن مانع از تمرین تیم آویژه صنعت پارسا شد، این درحالی است که تنها نماینده استان حدود یک ماه دیگر باید در لیگ برتر به میدان برود.

طی جلسه ای که مسئولان باشگاه با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتند، خواهان دو جلسه تمرین روزانه بودند که مقرر شد با دستور مدیر کل ، فقط برای تایم تمرین عصر از سالن سجاد مشهد استفاده شود و برای تمرین صبح از سوی باشگاه سالنی تهیه گردد، اما در اقدامی کم سابقه دوشنبه شب وقتی بازیکنان و کادر فنی تیم برای تمرین به سالن سجاد مراجعه کردند، دبیر هیات درب سالن را باز نکرد و علی رغم اعلام سرپرست تیم مبنی بر مذاکره با معاون مدیرکل، باز هم اجازه ورود به رختکن را نداد تا بازیکنان و کادر فنی دقایقی زیر باران معطل شده و در نهایت بدون تمرین به خانه بازگردند.

مشخص نیست دقیقا دلیل دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی برای چنین اقدامی چه بوده‌است اما با توجه به اینکه مدیرکل و معاونش به آویژه صنعت مجوز حضور در این سالن را داده‌بودند، مخالفت با حضور تیم و جلوگیری از تمرین تنها نماینده استان قطعا زیبنده بسکتبال مشهد و خراسان نیست.

انتهای پیام


10740014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است