استانی 21:34 - 27 شهریور 1397

تداوم نذورات مردمی برای طفل شهید کربلا/ تبلور عشق به سیدالشهدا(ع)

محمد پیرولی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال آئین شیرخوارگان حسینی با حضور بیش از سه هزار نفر در مهدیه کرهرود اراک برگزار شد و در همین راستا پرداخت نذورات مردمی تا به امروز همچنان تداوم دارد.

وی افزود: این مراسم امسال با حضور گسترده مردم و با جمعیت بیش از سه هزار نفر برگزار شد که حضور این حجم از جمعیت بیان کننده ارادت و هم نوایی مادران این سرزمین با اباعبدالله الحسین(ع) و طفل شش ماهه کربلا است.

پیرولی ادامه داد: با توجه به اینکه چندین روز از برگزاری این مراسم می‌گذرد، همچنان پرداخت نذورات مردمی برای ابراز ارادت به طفل شیرخواره کربلا ادامه دارد و این تبلوری از عشق به سید الشهدا(ع) است.

مسئول برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی مهدیه کرهرود اراک گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه و ارادتمند امام حسین(ع) موهبت بزرگی نصیب ما شده که می توانیم خادم این مراسم بزرگ معنوی باشیم و قطعا حضور کودکان و نوزادان در این مراسم زمینه‌ ساز انس و الفت بیشتر نسل امروز با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مکتب عاشورایی است.

وی بیان کرد: آشنایی فرزندان این مرز و بوم از طفولیت با اهل بیت(ع) و مکتب عاشورایی می‌تواند در داشتن جامعه ای سالم و باتقوا اثرگذار باشد، بنابراین می طلبد خانواده‌ ها الگوهای این چنینی را به فرزندان خود معرفی کنند و از دوران کودکی فرزندان را در این مراسمات شرکت دهند.


9912263
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است