استانی 05:07 - 08 شهریور 1393
سرمربی تیم ملی جوانان کیک‌بوکسینگ:
سرمربی تیم ملی جوانان کیک‌بوکسینگ گفت: اگر از تیم ملی جوانان حمایت مالی شود، قول کسب یکی از سه مقام مسابقات جهانی را می‌دهم.

یکی از 3 مقام مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ را کسب می‌کنیم

افشین هادی چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مسابقات جهانی سوئیس اظهار کرد: با توجه به استعداد و توان تیم ملی جوانان کیک‌بوکسینگ اگر حامی مالی داشته باشیم، قول کسب یکی از سه مقام برتر این رقابت‌ها را به ملت ایران می‌دهم.

وی بیان کرد: اعزام به مسابقات بین‌المللی هزینه لازم دارد؛ جمهوری اسلامی ایران مجوز اعزام یک تیم کامل که شامل 11 نفر می‌شود را در اختیار دارد و این مهم در صورتی تحقق می‌یابد که از این تیم حمایت مالی شود. در صورت اعزام یک تیم 11 نفره و حضور در تمام وزن‌های شرکت‌کننده قول یکی از سکوهای اول تا سوم رقابت‌های جهانی را به ملت ایران می‌دهم.

چگینی بیان کرد: انتخاب اعضای اصلی تیم ملی منوط به اخذ شورای برون‌مرزی است که از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی ارائه می‌شود. این تیم برای نخستین‌بار است که فعالیت خود را در بین تیم‌های ملی آغاز کرده و با توجه به پیشرفت چشمگیر و روزافزون این جوانان، آینده بسیار روشنی پیش رو دارد.

وی عنوان کرد: جهت آماده‌سازی اعضای دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از ماه مبارک رمضان دو برنامه اردویی که هر کدام به مدت 10 روز بود در شهرستان‌های بابل و قزوین انجام شد. تعداد 24 نفر برای شرکت در این اردوهای آماده‌سازی انتخاب شدند که استان قزوین با داشتن شش ورزشکار در رتبه نخست و استان مازندران با سه ورزشکار در مقام دوم قرار داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان کیک‌بوکسینگ یادآور شد: ایران برترین تیم قاره آسیا و یکی از تیم‌های مطرح حال حاضر دنیاست؛ در این رقابت‌ها در کنار ایران تیم‌های دیگری مانند بلاروس، استرالیا، روسیه سوئیس و هلند حضور دارند که صاحب رتبه‌های گوناگون در رقابت‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: همه افراد حاضر در اردوی تیم ملی از نظر آمادگی در سطح بالایی قرار دارند و این اطمینان را به ملت ایران خواهم داد که تیم ملی جوانان کیک‌بوکسینگ حتما با مدال‌های رنگین متعدد از این رقابت‌ها به کشور بازگردند.

چگینی با تشکر از محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: وی حامی اصلی تیم‌های ملی در زمان‌های مختلف بوده که توجه زیادی به سنین پایه و تیم‌ جوانان داشته است. هرچند تمام افراد حاضر در اردو با توان بالایی حضور پیدا می‌کنند اما با توجه به آمادگی و تعداد زیاد ملی‌پوشان قزوینی نسبت به سایر استان‌ها، فکر می‌کنم حداقل دو نفر از افرادی که در لیست نهایی انتخاب می‌شوند از استان قزوین باشد.

وی افزود: برای انتخاب اعضای نهایی اعزامی به مسابقات جهانی، آزمون‌های زیادی اخذ می‌شود که مجموع آنها منجر به انتخاب بهترین افراد می‌شود.


4595446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است