استانی 20:42 - 01 خرداد 1397

حفظ مرزها یک وظیفه همگانی/ضرورت توجه به مسائل فرهنگی درمناطق مرزی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌ هاشم عصر امروز سه شنبه در بازدید از مناطق مرزی شهرستان جلفا با بیان اینکه مرزهای کشورمان ناموس ما حساب می شود، ادامه داد: باید همه مردم و مسئولان برای حفظ و صیانت از مرزها تلاش کنند.

وی سپس با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی درمناطق مرزی گفت: باید برنامه های مختلف فرهنگی در شهرها و روستاهای مرزی انجام شود.

آل هاشم با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به مرزها و مشکلات آنها اظهار داشت: باید مشکلات و نواقص مناطق مرزی حل و فصل شود و مسئولان به این مناطق توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه با بیان اینکه مرزبانان با انجام ماموریت ‌های مختلف برای صیانت ار مرزهای کشورمان با فضیلت ‌ترین اعمال را انجام می دهند، افزود: اید دست در دست مرزبانان، امنیت در داخل کشور و مرزها را تأمین کنیم.

آل هاشم با اشاره به دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران و تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در صدد  ضربه به انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سپس اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با تربیت عناصر تکفیری و سلفی در خاورمیانه، به دنبال ناامن کردن منطقه و کشورهای اسلامی هستند.


9787422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است