بین‌الملل 12:51 - 02 خرداد 1394
یک فعال سعودی مدعی شد آمریکا موافقت کرده است ایران به عراق نیروی نظامی بفرستد.

موافقت آمریکا با ورود نیروی نظامی ایران به عراق

به گزارش فرهنگ نیوز، مجتهد، فعال عربستانی در حساب توییتر خود مدعی شد پس از سقوط شهر رمادی عراق، آمریکا بطور مخفیانه موافقت کرده است ایران نیروی نظامی به عراق بفرستد. وی اعلام کرد این گروه از سپاه پاسداران نبوده و با تجهیزات و خودروهای نظامی وارد عراق خواهند شد.



وی مدعی شد: آمریکا به رژیم آل سعود اعلام کرده است ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قادر به متوقف کردن داعش نیستند؛ به همین سبب، تنها راه این است که به نیروهای نظامی ایران اجازه داده شود با آنها مبارزه کنند. آمریکا همچنین به آل سعود اطمینان داده است ورود نیروهای نظامی ایران به عراق خطری برای عربستان ندارد.



وی در ادامه ادعاهای خود افزود: به سبب حساسیت موضوع، آمریکا، ایران، عراق و عربستان توافق کرده اند این مسأله پنهان بماند و فقط بر حضور برخی از نیروهای سپاه پاسداران ایران در عراق تأکید شود.



گفته می شود مجتهد، فعال عربستانی که به دلیل انتشار اخبار پشت پرده خاندان حاکم عربستان شهرت زیادی کسب کرده است، از شاهزادگان ناراضی آل سعود است.

 


6426093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید، نماینده‌ای ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپاد‌های ایرانی تحریم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی متشکل از ۱۸ کشور از حماس خواستند که توافق آتش‌بس روی میز را بپذیرد و اسرای صهیونیست را آزاد کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پادشاه انگلیس روز پنجشنبه طرح پرحاشیه و جنجالی دولت «ریشی سوناک» درباره اخراج پناهجویان به کشور آفریقایی روآندا را امضاء کرد تا به قانون تبدیل شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل‌کشی شریک است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان پارلمان اروپا با صدور قطعنامه‌ای جانبدارانه، پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه را محکوم کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی جان باختن یک امدادگر بلژیکی در رفح، بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است