ورزشی 01:25 - 05 آذر 1394
فوتبال اروپا
تیم بنیتس بازی 4- صفر برده را درده دقیقه پایانی با پیروزی 4-3 و خطرناک عوض کرد تا به عنوان صدرنشین گروه A راهی دور بعد شود

در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میهمان شاختاردونتسک اوکراین بود که در نهایت زمان مانع از شکل گیری فاجعه ای بزرگتر شد و تیم بنیتس بازی 4- صفر برده را درده دقیقه پایانی با پیروزی 4-3 و خطرناک عوض کرد تا به عنوان صدرنشین گروه A راهی دور بعد شود.

مادریدی ها بعد از شکست سنگین در ال کلاسیکو با تغییرات زیادی درترکیب تیم پا به این مسابقه گذاشته بودند و بازی را در مقابل حریفی کم نام و نشان تر بهتر آغاز کردند؛ در دقیقه 18 تیم بنیتس روی نبوغ مودریچ و پاس عالی او، صاحب موقعیتی شد که رونالدو آن را به سرانجام رساند. این ششمین گل وی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

بعد از این گل هم مادریدی ها بازی را در اختیار داشتند اما رفته رفته شاختار جلو کشید و با ارسال از کناره ها قصد ایجاد خطر روی دروازه میهمان را داشت که هیچ کدام از توپ ها راه به جایی نبرد. دردقیقه 33 رافائل واران به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، جای خود را به دنیلو داد.

مادرید ازیک فاجعه جدید جان به در برد/ رونالدو احیا شد

با آغاز نیمه دوم، باز هم رئال بازی را خوب شروع کرد، و خیلی زود هم در دقیقه 50 به گل دوم دست یافت تا خیالش تا حدودی راحت شود؛ زننده گل اول، این بار در نقش سازنده ظاهر شد تا مودریچ هم مزد بازی خوب خود را بگیرد. رئال مادرید خیلی زود و دو دقیقه بعد گل سوم را هم وارد دروازه شاختار کرد تا کار عملاً برای شاگردان لوچسکو تمام شود؛ این بار کارواخال اولین گل اروپایی خود را به ثمر رساند که سازنده آن باز هم ستاره پرتغالی بود. دردقیقه 62 کروس به جای مودریچ به میدان آمد. همچنان تا این دقیقه کاری از دست شاختار برنمی آمد و رئال مادرید این بار روی حرکت سریع دیگری توسط بیل، توسط رونالدو به گل رسید و ظاهراً این پاس گل ها شدیداً روی رابطه این دو بازیکن تأثیرگذار بوده است! هرچند دو ضرب شدن این گل، باعث شد تا پاس گلی به نام بیل ثبت نشود. ستاره ولزی بلافاصله جای خود را به کریم بنزما داد.

دردقیقه 76 کاسمیرو داخل محوطه جریمه تایسون را با خطا متوقف کرد که داور نقطه پنالتی را به نفع شاختار نشان داد؛ تکسیرا پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را کمتر کرد و از همین لحظه فاجعه برای بنیتس پایه گذاری شد. رئال مادرید باز هم آسیب پذیر نشان داد و کرنر ارسالی بازیکنان شاختار روی اشتباهات دفاعی به راحتی به گل دوم تبدیل شد تا حساب کار4-2 شود. روند بازی به یک باره به نفع میزبان تغییر کرد و آنها در دقیقه 88 در آستانه تکمیل بازگشتی رؤیایی قرار گرفتند اما در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مادرید با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

شـرح گل ها

دقیقه 18 (کریستیانو رونالدو)(0-1): روی پاس پشت دفاع عالی مودریچ برای بیل، این بازیکن توپ را از روی سر پیاتوف رد کرد تا رونالدو در مقابل دروازه خالی با یک ضربه سر دروازه را باز کند.

دقیقه 50 (لوکا مودریچ)(0-2): پاس بلند کاسمیرو کاسمیرو از نیمه زمین خودی، با فرار رونالدو همراه شد که وی پس از یک سر توپ خوب در داخل محوطه، با پای چپ پاسی عالی برای مودریچ فراهم کرد تا ستاره کروات اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.

دقیقه 52 (دنی کارواخال)(0-3): باز هم رونالدو از سمت راست محوطه حرکت کرد و توپ را به کارواخال سپرد تا وی بعد از یک لایی زیبا، با پای چپ توپ را به گوشه بالای دروازه پیاتوف فرستاده و گلی تماشایی به ثمر برساند.

دقیقه 70 (کریستیانو رونالدو)(0-4): حرکت تند و تیز بیل از سمت چپ و پاس او به مقابل دروازه با ضربه رونالدو همراه شد که ابتدا توپ به بدن مدافع شاختار برخورد کرد اما در ضربه برگشتی رونالدو هفتمین گل خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان را به ثبت رساند.

دقیقه 77 (الکس تکسیرا)(1-4): بازیکن برزیلی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موافق جهت حرکت کاسیا، توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 82 (دنتینیو)(2-4): کرنر ارسالی بازیکنان شاختار از سمت چپ به روی دروازه و یارگیری ضعیف مدافعان رئال مادرید، باعث شد تا دنتینیو در چند قدمی دروازه توپ را با سینه به گل تبدیل کند.

دقیقه 88 (الکس تکسیرا)(4-3): در شلوغی محوطه جریمه رئال مادرید تحت فشار، تایسون توپ را به تکسیرا رساند تا وی با یک ضربه زمینی در مقابل مدافعان حریف توپ را به قعر دروازه کاسیا بفرستد.


7430398
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است