استانی 10:53 - 30 مهر 1393
هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور
در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز میزبان حریفان خود خواهد بود و فولاد نوین برای بهبود جایگاه خود در اردبیل به میدان خواهد رفت.

نفت و استقلال تشنه 3 امتیاز، فولاد به دنبال آقایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا در حضور تیم‌های خوزستانی پیگیری خواهد شد و طی آن، تیم‌های نفت آبادان، استقلال اهواز و فولاد نوین خوزستان به مصاف حریفان خواهند رفت.

در همین چارچوب فردا پنجشنبه و از ساعت 16 در آبادان و در ورزشگاه تختی، صنعت نفت آبادان میزبان پارسه تهران است.

تیم پارسه که در هفته گذشته در چارچوب جام حذفی فولاد را از پیش روی برداشته بود، بدون شک حریف آسانی برای نفت در این روز نخواهد بود.

نفت آبادان نیز که پس از پیروزی در هفته اول، در گام دوم یک شکست بچه‌گانه را در مشهد تجربه کرده است، فردا در حالی میزبان تیم پارسه است که نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارد و در غیر این صورت اوضاع برای این تیم متشنج خواهد شد.

در اهواز نیز، از ساعت 16 و در ورزشگاه تختی، استقلال میزبان تیم شهرداری اردبیل است، آبی شهر اهواز قصد دارد با پیروزی در برآر حریف اردبیلی خود جای این تیم را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تصاحب کرده و جایگاه بهتری را از آن خود کند.

دیگر نماینده خوزستان، فولاد نوین اهواز است که فردا از ساعت 15 در اصفهان میهمان گیتی پسند خواهد بود، فولادی‌ها که از مسابقه خود چهار امتیاز را کسب کرده‌اند، در فکر افزودن به امتیازات خود است تا بتواند فاصله خود را از همین ابتدا با تیم‌های پایین جدول حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا پیگیری خواهد شد و تیم‌های خوزستانی در شهرهای اهواز آبادان و اصفهان به میدان خواهند رفت.


5011596
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است