اجتماعی 14:53 - 11 تیر 1395
روابط عمومی کمیته امداد در خصوص تصویر منتشر شده در شبکه های مجازی و با هدف تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، پیرو انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی با مضمون توزیع بسته های غذا و نمایش نابخردانه، اعتمادسوز و خارج از عرف دو تن از همکاران کمیته امداد شهرستان باغملک، ضمن تشکر از حساسیت و واکنش رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی و تقبیح ثبت و انتشار تصویر مورد اشاره توسط افراد مذکور، مراتب عذرخواهی مدیران و همکاران امدادگر کمیته امداد را اعلام نموده و به آگاهی مردم شریف کشورمان می رساند که افراد خاطی به دستور مستقیم رئیس کمیته امداد تعلیق و از سمت خود عزل گردیده و تعیین و تکلیف افراد مذکور به هیات تخلفات اداری استان خوزستان واگذار شده است.



شایسته ذکر است بر اساس آیین نامه های موجود، ارائه خدمت به صورت نمایشی و در ملاعام و به صورتی که شأن و اعتبار مددجو مخدوش گردد، ممنوع است.ذکر این نکته نیز ضروری است آمار توزیع غذا و اطعام نیازمندان در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان به صورت میلیونی بوده و اصولاً امکان دریافت کارت ملی و شناسنامه برای ارائه خدمت امری غیرعقلانی و ناممکن بوده و همکاران امدادگر به صورت کلی و بر اساس لیست های کلی نسبت به ثبت و ضبط خدمات ارائه شده می پردازند تا امکان کنترل و در صورت نیاز افزایش خدمات در یک منطقه خاص فراهم گردد.



عذرخواهی کمیته امداد از مردم/عزل افراد خاطی در ماجرای توزیع بسته‌های غذا با شناسنامه+عکس



سیاست کاری مدیریت کمیته امداد پرهیز از انجام کارهای نمایشی و دور از شان مددجویان عزیز بوده و بر همین اساس در سال گذشته، نحوه انجام برخی ماموریت‌های امداد تغییر کرده است که از آن جمله می توان به عدم برگزاری مراسم گروهی ازدواج مددجویان تحت پوشش و نمایش چهره مددجویان عزیز در رسانه ها اشاره کرد که همواره مورد انتقاد طیف گسترده‌ای از مردم بصیر کشورمان بوده است.



فرصت را غنیمت شمرده و از همراهی و مشارکت گسترده مردم عزیزمان در سال جاری و به ویژه ماه مبارک رمضان در برنامه های مختلفی که با هدف رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از محرومان پیش‌بینی شده است سپاسگزاری می‌کنیم.



انتهای پیام/


8003124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است