استانی 22:59 - 28 آبان 1397

مراسم معارفه استاندار جدید کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمود محمودآبادی مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که فدایی یک کرمانی است و کرمان را به خوبی می‌شناسند، تصریح کرد: فدایی به ظرفیت‌ها و کمبودهای استان آگاه است.

فدایی بیش از این نیز و پس از استعفای علیرضا رزم حسینی در ۸ خردادماه سال جاری از استانداری کرمان به عنوان سرپرست استانداری کرمان مشغول به فعالیت بوده که در ۲۳ آبان‌ماه سال‌جاری و در جلسه هیات دولت به عنوان استاندار کرمان منصوب شد.

از جمله سوابق محمدجواد فدایی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گروه مهندسی عمران را می‌توان به معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اجرایی استانداری کرمان، معاونت عمرانی استانداری کرمان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان و رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان اشاره کرد.


9977933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است