علمی فناوری 12:15 - 08 آذر 1393
در هفته ملی بسیج صورت گرفت
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر به استان فارس، به مناسبت هفته ملی بسیج، از یکی از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود، عیادت کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور  در ادامه سفر به شهر شیراز و حضور در سمینار بین المللی نقشه راه سلامت، در بیمارستان مرحوم نمازی شیراز حضور یافت و با رسول زارع زاده، جانباز شیمیایی 25درصد دفاع مقدس که از شهرستان تبریز، برای انجام عمل جراحی پیوند کبد در بخش پیوند کبد بیمارستان نمازی حضور یافته بود، عیادت کرد.


دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، ضمن عیادت از این جانباز دفاع مقدس، با تقدیر از فداکاری و گذشت جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی، هفته ملی بسیج را گرامی داشت.


 این جانباز دفاع مقدس نیز با تشکر از مسئولان دانشگاه که انجام جراحی پیوند کبد را تسهیل کرده بودند، گفت: تمامی پزشکان و پرستاران این بخش، افرادی دلسوز هستند که در عین مهربانی، با تخصص ویژه و کاردانی، به خدمت به بیماران می پردازند.


رسول زارع زاده با اشاره به هفته ملی بسیج، از حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای عیادت از وی، تقدیر کرد و افزود: کمک های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای انجام امور درمانی من، نزد خداوند متعال ماندگار خواهد بود، چرا که بیماران دل شکسته هستند و کمک به آنان، از سوی پروردگار اجری ویژه دارد.


وی همچنین اظهار کرد: در طول سه ماه حضور وی در شیراز، از محبت و دلسوزی تیم پرستاری و پزشکی بیمارستان نمازی بهره مند بوده است.


زارع زاده با اشاره به جراحی پیوند کبدی که برای او در بیمارستان مرحوم نمازی شیراز صورت گرفته است، ابراز داشت: از روزی که به هوش آمده ام، برای فرد پیوند دهنده فاتحه قرائت می کنم و نماز به جا می آورم و به خود و خداوند قول داده ام، با انجام کارهای نیک در زندگی، از امانت آن مرحوم پاسداشت کنم.




انتهای پیام/

5294435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوشیدنی‌های دارای فیبر می‌توانند میان وعده خوبی برای کودکان باشند و مایعات بدن آنها را تامین کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فضایی گفت: در داخل کپسول زیستی مناسب برای پرتاب انسان باید شرایط زیستی فراهم باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: کنکور در ۱۹۱۳ حوزه امتحانی برگزار می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آن رونمایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی...
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مطالعه‌ای جدید نشان داده است «شب‌پره‌های بِلا» (Bella moths) از سم برای جذب جفت خود استفاده می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است