استانی 20:23 - 10 فروردین 1399

اجازه ورود به فضاهای سبزاستان تهران به ویژه لواسانات داده نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از کارمندان و کارگران استان تهران از استان البرز به محل کار خود می آیند، گفت: به همین دلیل برای رفاه حال این عزیزان و به پیشنهاد استانداری تهران و تصویب وزارت کشور در طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهای پلاک استان البرز و تهران می‌توانند، در هر دو استان تردد کنند، تا مشکلی برای واحدهای صنعتی و اداری این استان‌ها پیش نیاورد.

وی گفت: البته این مجوز تردد برای عبور کارمندان و کارگران است، اما مسافران حق ورود به استان البرز را ندارند و در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ فقره جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است.

ما لیست این کارمندان و کارگران را در اختیار پلیس راه محورهای مختلف گذاشته‌ایم و بیمه خودروها نیز به طور تصادفی بررسی می‌شود و علاوه بر آن کارت‌های کارگری و کارمندی این عزیزان نیز چک و بررسی می‌شود.

در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین منع تردد از درب منازل اعمال نمی‌شود، اما اجازه ورود این هیچکس به بوستان‌ها و فضای سبز و محل‌های اجتماعی در استان تهران به ویژه لواسانات و یا شهرستان‌های گردشگری شرق استان داده نمی‌شود.


10462208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است