استانی 13:06 - 31 شهریور 1396
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛
ارومیه- نیروهای مسلح آذربایجان غربی امروز همزمان با سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقتدار و عظمت خود را به همراه آخرین تجهیزات نظامی به معرض نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح آذربایجان غربی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، اقشار مختلف مردم ۶ شهر آذربایجان غربی شامل ارومیه، خوی، سلماس، مهاباد، نقده و پیرانشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و برگزاری آیین های سان و رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوی محل های برگزاری آیین ها رهسپار شده و از نخستین ساعات بامداد در انتظار ورود نیروهای مسلح به میدان مراسم بودند.

آیین سان و رژه امسال در شهرستان ارمیه در خیابان آیت الله حسنی ترتیب یافت که از نخستین ساعات بامداد امروز مملو از جمعیت مومن و خداجوی ارومیه  بود.

در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، آیت الله سیدعلی اکبر قرشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و برخی از مسئولان و نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده های معظم شهداء برگزار شد، نیروهای مسلح با نظم و ترتیب خاصی از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزار های نظامی پیشرفته به نمایش درآمد.

اجرای نمایش های جنگ تن به تن، جنگ سرنیزه، سقوط آزاد از جمله دیگر بخش ها سان و رژه نیروهای مسلح در ارومیه بود.

نظیر این مراسم در اکثر شهرستان استان نیز برگزار شد که طی آن اقشار مردم ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام با آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.


9430390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است