استانی 20:57 - 19 مرداد 1399

امسال ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردارقاسم رضایی شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان در محل دفتر امام جمعه زنجان، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی نیروی انتظامی مقابله با سرقت است، گفت: برای کاهش وقوع سرقت در کشور باید زیر ساخت‌های جلوگیری از سرقت فراهم شود.

وی اظهار کرد: دغدغه مردم درزمینهٔ سرقت برای ما بسیارمهم است وبرای کاهش این جرم باید علل مرتبط با سرقت مشخص شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، با بیان اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در سالجاری است، گفت: در سال جاری باید فرماندهان نیروی انتظامی نسبت به کشف سرقت‌ها دقت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

رضایی به کشفیات مواد مخدر در سطح کشور اشاره کرد و افزود: طی چهار ماهه سال جاری ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۴۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه کشورمان در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر سه هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز داشت: درسال جاری مبارزه با این پدیده شوم به جد دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، به کاهش جرایم اینترنتی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: استفاده از رمزهای پویا در کارت‌های اعتباری باعث کاهش ۲۸ درصدی جرایم اینترنتی شده است.


10659475
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است