استانی 19:52 - 29 فروردین 1393
نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی بر روی ورزش حساسیت ویژه‌ای را داشت و دارد و برای اینکه نظارت خود را بر ورزش بیشتر کند وزارت ورزش و جوانان را تشکیل داد.

مجلس بر روی ورزش حساسیت ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین رجب رحمانی در مراسم تجلیل از هیئت‌های ورزشی که عصر امروز در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما به تبعیت از امام خمینی که فرمودند « من ورزش کار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم» و مقام معظم رهبری که سه شاه کلید « تحصیل، تهذیب ، ورزش» را برای جوانان معرفی کردند برای ورزش اهمیت بالایی قائل هستیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران چه در دفاع مقدس و چه در دوران انقلاب اسلامی ورزش را یک وسیله برای رسیدن به هدف‌های عالی انسانی در نظر گرفتند.

این نماینده مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی بر روی ورزش حساسیت ویژه‌ای را داشت و دارد و برای اینکه نظارت خود را بر ورزش بیشتر کند وزارت ورزش و جوانان را تشکیل داد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کار وزارت ورزش و جوانان بسیار گسترده است و به نوعی این وزارت یعنی کل کشور، چراکه جوانان بدنه اصلی یک جامعه هستند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه امسال با وجود اینکه ورزش با مشکلات زیادی روبرو بود برای مسایل سلامت بهداشتی و مشکلات ریوی اعتبار خوبی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش باید راه مستقیم که راه تبعیت از ولایت فقیه است را ادامه بدهد و باید در این زمینه چپ و راست با هم متحد شوند و در خدمت کشور قرار بگیرند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد ولی کشور دوران قدرت خود را سپری می‌کند و هنر این است که با وجود مشکلات و در این شرایط سخت کشور را به خوبی اداره کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید در تمام صحنه‌ها در راهی که مقام معظم رهبری در برابر مسئولان قرار داده‌اند گام برداریم و عزم ملی و مدیریت جهادی این است که باید همه مردم، مجلس و دولت شب و روز کار کنند.

وی با تشکر از مسئولان سابق اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: استان قزوین یک استان منحصر به فرد است و باید در همه مسایل به طور ویژه به ظرفیت‌های آن نگاه کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان قزوینی می‌خواهم که به شهرستان‌ها هم توجه کنند و باید یک استان کامل منسجم باشیم که آسیب نبینیم و در تمامی صحنه‌ها مانند انتخاب استاندار که نشان‌دهنده وحدت و انسجام نمایندگان بود، عمل کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در کمیسیون تلفیق اعتبار قابل ملاحظه‌ای را برای استان قزوین گرفته‌ایم که 90 درصد این اعتبار در شهر قزوین هزینه شد و باید به شهرستان‌ها بهای بیشتری داده شود.

وی گفت: استان قزوین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ورزشکاران نمونه‌ای داشته است و ورزشکارانی در سطح پهلوان تختی به جامعه تحویل داده است.

رحمانی در پایان گفت: ورزش یعنی جلوگیری از پر شدن زندان‌ها، افزایش سلامت کشور و موارد بسیاری که می‌تواند کشور و جامعه را به پویایی و موفقیت برساند.


3513034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است