استانی 21:25 - 16 تیر 1394
رودهن؛
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه باید با مجالس سخنرانی افراد وابسته به فتنه 88 به عنوان تخلف سیاسی بزرگ برخورد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، سید هاشم هاشمی در مورد فعالیت های پراکنده افراد وابسته به سران فتنه گفت: متاسفانه مراسماتی در گوشه و کنار کشور برگزار می شود که با سخنرانی افراد وابسته به جریان فتنه 88 همراه است .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: من به عنوان یک نماینده در خانه ملت که در مسائل مختلف و تصویب قانون و مصوبات دخالت دارم برپایی اینگونه مجالس را مورد نقد دارم.

هاشمی با تاکید بر اینکه فتنه 88 جریانی ضد انقلاب است اضافه کرد: این جریان در مسیر تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران هدایت شد و کاملا سیمایی ضد ارزشی و ضد انقلابی داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: این مجالس در راستای رفع اتهام از سران فتنه با تشویش اذهان عمومی انجام می شود و بسیار خطرناک است .

انتهای پیام/ح


6714033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است