گوناگون 14:32 - 08 اردیبهشت 1394
۲ خبر از ورزش جانبازان و معلولین
جزئیات حمل مشعل بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام شد.

به گزارش بولتن نیوز، کمیته برگزاری بازی‌ها پارالمپیک 2016 ریو، اولین جزئیات حمل مشعل بازی‌ها را اعلام کرد.

مسیر حمل مشعل بازی‌های پارالمپیک، طی 7 روز از 5 شهر در برزیل و نیز شهر استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی‌های پارالمپیک، توسط 500 نفر پیموده خواهد شد که از عموم مردم نیز برای شرکت در مراسم حمل مشعل دعوت به عمل خواهد آمد.

اندرو پارسونسز، رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل و نیز نایب رئیس IPC درخصوص این مراسم گفته است: قصد داریم مردم برزیل را از سراسر کشور برای شرکت در این مراسم دعوت کنیم تا از این طریق شور و اشتیاق بازی‌ها را به آنها انتقال دهیم.

5 شهر مختلف از کشور برزیل برای طی مسیر حمل مشعل انتخاب شده‌اند که هر شهر دارای مسیری خاص است، ضمن اینکه مشعلی دیگر در استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی‌های پارالمپیک، روشن خواهد شد و در نهایت تمام این 6 مشعل به ریو، محل برگزاری مسابقات، ارسال می‌شوند، حمل مشعل در ریو 2 روز (6 و 7 سپتامبر 2016) به طول می‌انجامد و در پایان با ترکیب مشعل‌ها، مشعل اصلی بازی‌ها در روز افتتاحیه، در استادیوم ماراکانا روشن می‌شود.

بانک برزیلی «برادسکو» و نیز شرکت چند ملیتی خودروسازی «نیسان» به عنوان اسپانسرهای رسمی مراسم حمل مشعل بازی های پارالمپیک 2016 معرفی شده‌اند و نمایندگان این شرکت‌ها به همراهی مسئولان کمیته برگزاری مسابقات، افراد حمل کننده مشعل را انتخاب خواهند کرد. بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل از  7 تا 18 سپتامبر 2016 با حضور 4350 ورزشکار در 23 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

خبر دیگر اینکه ملی‌پوشان تیم فوتبال هفت نفره به سومین مرحله تمرینات آمادگی مسابقات جهانی دعوت شدند.

مسعود عماری، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از نهم اردیبهشت با حضور 14 ملی‌پوش آغاز می‌شود و با پایان یافتن آن ورزشکاران جهت اخذ روادید به ترکیه سفر خواهند کرد. قرار بود اردوی تیم ملی به مدت 10 روز برگزار شود که به دلیل سفر به کشور ترکیه جهت دریافت روادید ورود به کشور انگلستان، به 4 روز کاهش یافت و پس از این سفر، دو مرحله دیگر اردوی آمادگی تا زمان اعزام خواهیم داشت.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد:ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات 14 نفر هستند که در نهایت با حذف 2 نفر، تیم ملی با ترکیب 12 فوتبالیست به مسابقات جهانی انگلستان اعزام خواهد شد.

مسلم اکبری، مسلم خزایی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی(کرمانشاه)، بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریمیزاده، مهدی جمالی(بوشهر)، احسان غلامحسین پور(فارس)، رسول آتش افروز، صادق حسنی (گیلان)، هاشم رستگاری(تهران)، فرزاد مهری(مرکزی)، ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند.

در سومین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره، علی روزبهانی به عنوان سرمربی حضور دارد و حسین رحمانی و محمدرضا امجدیان در کسوت مربی تیم ملی و امید همرنگ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها معرفی شده‌اند. رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره انگلستان از 23 خرداد تا 8 تیر ماه برگزار می شود.


6279396
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است