استانی 00:12 - 28 دی 1400
مدیر کل راهداری استان خبر داد؛
ایسنا/کردستان مدیر کل راهداری استان کردستان گفت: بیش از ۱٨ هزار کیلومتر برف‌روبی در جاده های استان انجام شده است و اولویت ما در حال حاضر بازگشایی محورهای اصلی استان است.

برف‌ روبی ۱٨۰۰۰کیلومتر از راه های کردستان

مدرس گرجی در گفت‌وگو با ایسنا بارش برف را در ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه دانست و اظهار کرد: به دلیل بارش برف در محورهای سقز، بانه ، دیواندره ، مریوان، سروآباد و سنندج و کولاک و بارش برف برای حفظ ایمنی راه ‌ها و مسافران جاده ها  اکثر محورها مسدود شده است.

مدرس گرجی بیان کرد: همکاران راهداری طی دو روز گذشته و در حال حاضر در محورها مشغول برف‌روبی جاده ها هستند.

وی عنوان کرد: عدم بازگشایی محورها تا این ساعت به دلیل ایمنی مسافران و همشهریان کردستانی است.

گرجی اضافه کرد: مسیرهای سقز-بوکان، سقز- بانه ، سقز-مریوان سنندج-دیواندره و سنندج- کامیاران با مشکلاتی روبه رو بود و امکان بازگشایی آنان در حال حاضر وجود دارد؛ اما به دلیل وجود مه و کمبود دید تردد ماشین‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

وی یادآور شد: طی دو روز گذشته ۲ هزار ماشین در جاده های استان رهاسازی شده اند و به دلیل حجم زیاد بارش‌ها برای اولین بار از بولدوزر برای برف‌روبی جاده ها استفاده شده است.

گرجی تصریح کرد: بیش ۱٨ هزار کیلومتر برف‌روبی انجام شده است و اولویت ما بازگشایی محورهای اصلی استان است.

وی در پایان بااشاره به این که بسیاری از راه ‌های روستایی به دلیل بارش برف همچنان مسدود هستند، افزود: اولویت اصلی ما بازگشایی محورهای اصلی استان است و پس از بازگشایی راه ‌های اصلی با تلاش و کوشش همکاران راهداری نسبت به بازگشایی جاده های فرعی و روستایی اقدام خواهیم کرد

انتهای پیام 


11414694
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است