استانی 14:38 - 30 مهر 1398
یک کارشناس فوتبال گفت: منصوریان و تیمش توانمندی کامبکی بزرگ برای بازگشت به شرایط خوب و مطلوب دارند،به شرطی که در برخی از موارد بیشتر تمرکز و دقت کنند و از تجربیات کربکندی در تیم استفاده کنند.

یاوری: منصوریان می‌تواند باز هم کامبک کند

محمد یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعلاً ذوب‌آهن شرایط خوبی را نمی‌گذراند و این مسئله دلایل مختلفی دارد، به‌ هرحال نباید از تلاش و از کیفیت تیم شهر خودرو غافل شد. من فکر می‌کنم تیم شهر خودرو یکی از کامل‌ترین تیم‌های لیگ است. بااینکه بازیکنان خیلی مشهوری ندارد؛ ولی ترکیب و ساختار تیمی و سرعت و آمادگی جسمانی این تیم و استقامت بدنی‌شان فوق‌العاده است.

وی افزود: اگر شما نگاه کنید، کمتر تیمی توانسته در لحظات آخر به این تیم لطمه بزند. در خصوص ذوب‌آهن یک شرایطی پیش آمده که مقداری ظاهراً به مشکل برخورده، فکر می‌کردم  به‌ هر حال هرچه بازی‌ها پیش برود شرایط ذوب‌آهن بهتر می‌شود؛ ولی ظاهراً این دو سه تا باختی که دادند یک مقدار شرایط را بحرانی کرده و امیدوارم بتوانند از این شرایط خارج شوند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به سبک بازی ذوب‌آهن، تصریح کرد: فکر کنم مقداری حفظ توپ توی خط حمله ذوب‌آهن ضعیف شده که توپ‌های ارسالی سریع برمی‌گردد و به دفاع فشار می‌آورد. از بحث دروازه‌بان غافل نشویم. به نظرم ذوب‌آهن پیش از شروع فصل خیلی باز و خوب در این خصوص فکر نکرد. در مورد بحث دروازه‌بان شما می‌دانید که دروازه‌بان خوب نصف تیم است و متاسفانه ذوب‌آهن در این قضیه مشکل دارد.

یاوری افزود:  دیشب بازی را که دیدم، دفاع وسط ذوب‌آهن که به نظر نژادمهدی بود پایش کش آمد و این هم باز مزید بر علت می‌شود برای بازی آینده‌اش. این‌که چرا این بازیکن پایش در این شرایط دچار آسیب می‌شود قابل‌ بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: ولی منصوریان به‌هرحال بارها نشان داده که تیمش را می‌تواند، برگرداند. این توانایی را دارد که در آینده تیمش را برگرداند به‌ خصوص اگر از تجربیات رسول کربکندی در این لحظات استفاده کند. کربکندی این دوران را گذرانده و تجربه خیلی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم ذوب‌آهن به‌عنوان نماینده اصفهان شرایط بهتری پیدا کند، ایرادی که می‌بینم بیشتر حفظ توپ در خط حمله است که خیلی ضعیف انجام می‌شود و نتیجه‌گیری و توپ‌هایی که به گل می‌رسد؛ البته در 15 دقیقه آخر بازی قبل من دیدم که متاسفانه ذوب‌آهن به ارسال توپ‌های مستقیم روی آورده بود. این توپ‌ها دیگر نتیجه نمی‌دهد، توپ‌هایی که از یک‌سوم دفاعی مستقیما به مرکز دفاع تیم حریف می‌رود بهترین خوراک برای دفاع است و ای کاش که خلعتبری می‌توانست بیشتر به تیم کمک کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: یک مهره ارزشمند مثل "قاسم حدادی فر" در هر تیمی سرمایه است. اینکه هنوز نتوانسته در ذوب‌آهن امسال نقش خودش را بازی کند مقداری مسئله ساز است.

یاوری در خصوص بازی سپاهان در مقابل گل گهر سیرجان نیز افزود: متاسفانه بازی سپاهان گل گهر را متاسفانه نتوانستم، ببینم؛ اما برایم قابل پیش‌بینی بود که سپاهان روند خیلی خوبی را دارد دنبال می‌کند و با توجه به یارگیری‌های خوبی که قبل فصل انجام داده است و مدیریتی که قلعه‌نویی دارد، شرایطی که الان در سپاهان حاکم است، شرایط خوب و توام با آرامش است. البته چهار بازیکن مصدوم می‌تواند روی تیم خیلی تأثیر بگذارد؛ اما خدا را شکر این قدر سپاهان خوب بازیکن گرفته است که واقعاً می‌تواند، جایگزین کند و هر بازیکنی که مشکل پیدا می‌کند باز دو بازیکن دیگر هستند.

وی ادامه داد: سپاهان فقط به یک بازیکن کامل‌ کننده در مرکز دفاع نیاز دارد. شما ببینید بحثی که در ذوب‌آهن است، این قضیه درباره دروازه‌بان در سپاهان حل‌شده و پیام نیازمند واقعاً الان آماده‌ترین و بهترین دروازه‌بان لیگ است. این بازیکن می‌تواند نصف تیم باشد، همان‌طور که رشید در تراکتور است یا بیرانوند در پرسپولیس. به همین دلیل ذوب‌آهن باید فکر اساسی در خصوص  مشکل دروازه‌بانش انجام دهد.

انتهای پیام


10273144
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است