استانی 10:40 - 03 بهمن 1397

عدالت در کار در اولویت دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم مربوطه صبح روز چهارشنبه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

محمد قاسمی در این جلسه اظهار کرد: وضعیت اقتصادی موجود موجب نارضایتی اقشار مختلف مردم شده و اقدامات انجام شده مدیران مطلوب نیست.

وی افزود: از طرف دادستان دستورالعملی از تهران صادر شده است تا دستگاه قضایی در دفاع از حقوق عامه وارد کار شود تا وضعیت بهتر شود.

دادستان قزوین با بیان اینکه باید عدالت را محور کار قرار دهیم، تصریح کرد: مدیران اجرایی باید با تدبیر جلو افزایش قیمت ها و گرانی ها را بگیرند.

وی یادآور شد: ما دنبال احقاق حقوق مردم هستیم و  در بحث صلاحیت ورود نمی کنیم مرجع قانون گذاری مجلس است و صلاحیت رسیدگی با تعزیرات است و اگر جایی دتسگاه قضایی ورود کرده برای تسریع در امور بوده است.

قاسمی با بیان اینکه رویکرد ما نظارت بر حسن توزیع است، گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار به دبیرخانه ارسال شود و اعلام نشانی واحدهای تولیدی، فهرست انبارهای نگهداری به دبیرخانه داده شود و بر سیستم توزیع نظارت بیشتری شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: گزارش همه بازرسی ها به ستاد اعلام شود تا به نیاز مردم و حقوق عامه پاسخ داده شود.


10035917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است