استانی 12:45 - 10 فروردین 1396
فرماندار بندرانزلی گفت: برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز 73 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 17 داوطلب زن و 56 نفر مرد هستند.

73 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر بندرانزلی

«میرشمس مومنی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از افتخارات مردم ما و نظام جمهوری اسلامی، ماهیت مردمی و سهم وسیع مردم در مشارکت سیاسی و امور عمومی جامعه است که با اتکای به آرای عمومی مردم صورت می گیرد.

فرماندار بندرانزلی افزود: بر همین اساس در طول 37 سال گذشته، تحت تمام شرایط سخت سیاسی و اجتماعی ملی و بین المللی، حتی یک روز هم انتخابات به تاخبر نیافتاده و در کمال صحت و سلامت و قانون مندی و قانون مداری برگزار گردید.

مومنی‌زاده ابراز امیدواری کرد که امسال نیز در آستانه دو انتخابات پیش رو بتوانیم با حضور همه مردم همیشه در صحنه، شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات باشیم.

فرماندار بندرانزلی یادآور شد: بر اساس آمار نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بندرانزلی از مجموع 273 نفر داوطلب ثبت نام کننده، 200 نامزد انتخابات شورای اسلامی روستاهای این شهرستان هستند که 34 داوطلب زن و 166 نفر مرد هستند.

وی افزود: برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز 73 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 17 داوطلب زن و 56 نفر مرد هستند.

مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انزلی برای کسب هفت کرسی در این شورا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام


8956590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است