استانی 09:05 - 07 مهر 1399
ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از معافیت مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت عوارض و هزینه‌های آب، برق و گاز خبر داد.

معافیت مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت عوارض و هزینه‌های آب، برق و گاز

مجید الهی راد بابیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب، برق و گاز معاف هستند، افزود: این معافیت برای ساختمان‌های احداثی بر اساس الگوی مصرف است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی تأکید کرد: متقاضیان با معرفی این نهاد به دستگاه‌های مربوطه، از پرداخت هزینه انشعاب برق، گاز، آب، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری تنها برای یک‌بار معاف می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از پرداخت اجاره‌بها به مددجویان مستأجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک‌هزینه اجاره مسکن به خانوارهای مددجوی تحت حمایت خودپرداخت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون ۹۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، اظهار کرد: سال گذشته به ۴۵۵ مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اجاره مسکن پرداخت شد.

الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد امسال نیز به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می‌کند.

وی همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام


10737391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است