بین‌الملل 23:03 - 02 آذر 1393
نیروهای امنیتی با پشتیبانی گردان‌های مردمی موفق شدند مناطق «السعدیه» و «جلولاء» در استان دیاله را به طور کامل از کنترل تروریست‌های داعش خارج کنند.

صراط: نیروهای امنیتی عراق روز یکشنبه موفق شدند مناطق «السعدیه» و «جلولاء» واقع در استان دیاله را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنند.

«هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر عراق گفت: نیروهای امنیتی با پشتیبانی گردان‌های مردمی موفق شدند مناطق «السعدیه» و «جلولاء» در استان دیاله را به طور کامل از کنترل تروریست‌های داعش خارج کنند.

وی همچنین تاکید کرد که نیروهای امنیتی تمامی بمب‌های کار گذاشته در این مناطق را شناسایی و خنثی کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با حمایت‌های مردمی بامداد امروز موفق شدند از سه محور وارد منطقه السعدیه واقع در شمال شرق بعقوبه شوند و ضربات مهلکی را به تروریست‌ها ی داعش وارد کنند.

همچنین «ابراهیم باجلان» معاون استانداری دیاله از آزادی ۹۰ درصدی مرکز ناحیه جلولاء واقع در شمال شرق بعقوبه از دست تروریست‌ها خبر داد و گفت که ارتش موفق شده بخش‌های وسیعی از مناطق اطراف منطقه جلولا را به محاصره کامل خود در آورد.

نیروهای پیشمرگه به ۳ محله در ناحیه جلولاء در شمال شرقی بعقوبه حمله کرده و با داعش وارد جنگ خیابانی شدیدی شده‌اند.

یک منبع امنیتی در استان دیالی تأکید کرد که نیروهای پیشمرگه با پشتیبانی نیروی هوایی به محله‌های الوحده، التجنید و الجماهیر در ناحیه جلولاء (در ۷۰ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) حمله کردند.

شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از این منبع خاطرنشان کرد: پیشمرگه در این محله‌ها وارد جنگ خیابانی شدیدی با داعش شده است و تروریست‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای پیشمرگه در ساختمان‌های بلند سنگر گرفته‌اند.

وی با اشاره به هلاکت ۵ تک تیرانداز داعشی در درگیری‌ها، از آغاز به کار گروه‌های مهندسی برای خنثی سازی می‌ن‌ها از مسیرهای اصلی منطقه خبر داد.

در این درگیری‌ها ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آن‌ها منهدم شد.

این حوادث در حالی رخ داده است که نیروهای امنیتی عراق همچنان به اقداماتشان برای پاکسازی مناطق مختلف از وجود تروریست‌های داعش ادامه می‌دهند و به پیشرفت‌هایی نیز دست یافته‌اند.

پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر



پاکسازی دومنطقه در استان دیاله از داعشی‌ها + تصاویر


5253799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است