استانی 00:53 - 29 دی 1398
مریدی:
ایسنا/خوزستان هافبک فولاد خوزستان پس از خداحافظی از این تیم، گفت: دوستان مایل نبودند که من به تمرینات برگردم و فقط سنگ انداختند و جالب تر این است که دلیل عدم حضورم در تمرینات، فنی نیست کرد.

دلیل حضور نیافتنم در تمرینات، فنی نبود/مجبور به خداحافظی از فولاد شدم

سینا مریدی که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم به دلایلی از جمله اختلاف نظر با مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم، فولاد را تنها در یکی، دو بازی همراهی داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از این تیم و هواداران فولاد خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، مریدی در بخشی از متن خداحافظی خود نوشته است:"پس از ۸ سال حضور در باشگاه فولاد و تیم استانم، تصمیم سختی گرفتم و هرچند سخت و غیرقابل باور است برایم، ولی مجبور به انجام آن شده ام و نمی توانم با آینده و سرنوشتم بازی کنم.

تا به این لحظه صبر کردم که شاید فرجی شود و به تمرینات بازگردم ولی دوستان مایل نبودند و فقط سنگ انداختند. جالب تر این است که دلیل عدم حضورم در تمرینات، فنی نیست."

پیش از این نیز فرزاد جعفری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران فولاد خداحافظی کرده بود ولی با رفع مشکلش با باشگاه و کادرفنی، به تمرینات تیم برگشت. باید دید مریدی هم از تصمیم خود منصرف خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام


10351046
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است