ورزشی 11:29 - 08 مهر 1399
سرمربی تیم‌ والیبال سایپا تهران گفت: در حالی که سخت‌ترین لیگ والیبال را تجربه می‌کنیم، رقبا هم مقابل تیم سایپا با انگیزه بسیار بالا حضور پیدا می‌کنند.

کارخانه: سخت‌ترین لیگ والیبال را تجربه ‌می‌کنیم/ رقبا مقابل سایپا باانگیزه هستند

مصطفی کارخانه ‌در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی پیش روی تیم والیبال سایپا در هفته پنجم لیگ، توضیح داد: قطعا همه بازی‌ها سخت هستند و ما هم با گنبدی بازی داریم که کار بزرگی کرده و تیم قدرتمندی چون سپاهان را در هفته گذشته شکست داده است. باید هوشیارتر از قبل بازی‌ کنیم و برد در این بازی برای‌ سایپا بسیار مهم است. ما الان یک‌ شکست داریم، پس باید بیشتر هوشیار باشیم.

او با بیان اینکه لیگ امسال خیلی قوی‌تر از سال‌های گذشته است، ادامه داد: واقعا نمی‌شود از قبل هیچ تیمی را برنده دانست، همه تیم‌ها باید با حوصله و جدی تلاش کنند چون کار سخت است. باید آمادگی‌ جسمانی و روحی تیم‌ها در سطح بالایی باشد تا با وجود شرایط لیگ امسال از نظر کیفیت خوب رقبا و موضوع کرونا، موفق به کسب نتیجه باشند.

سرمربی سایپا افزود: تعدادی از بازیکنان‌ ما هم هنوز آمادگی صد درصدی ندارند، همانطور که‌می‌دانید ما خیلی ‌زودتر از همه‌ تیم‌ها کرونا گرفتیم و الان هم تلاش می‌کنیم که به آمادگی قابل قبول برسیم. ضمن اینکه باید بگویم همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند که کار را سخت‌تر می‌کند. بنده ۴۰ سال است که در لیگ هستم‌، امسال واقعا سخت‌ترین دوره‌ است که در آن مشغول به فعالیت هستم.

او درباره باخت ۳ بر ۲ سایپا مقابل هراز آمل در حالی دو ست پیش بودند، تصریح کرد: هراز آمل تیم با تجربه خوبی است که مقابل ما هم روز خوبی را پشت سر گذاشتند. از ست دوم به بعد ریسکی بازی کردند که ریسکشان هم گرفت. عملکرد سرویس آن‌ها خوب بود و ما روی توپ‌های برگشتی ضعف‌هایی داشتیم که طی این چند ‌روز اساس ‌کار تمرینات خود را روی این موضوع گذاشتیم تا نقاط ضعف را کنترل کنیم.

کارخانه تاکید کرد: سایپا مدعی بسیار جدی است که یکسری ضعف‌ها به دلیل شرایط پیش آمده در تمرینات بخاطر کرونا دارد. باید این نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما مقابل هراز هم عالی بودیم، اما آن‌ها تغییراتی داشتند که نتیجه داد. به عنوان مثال آمدن علوی کلا روند بازی را تغییر داد. یه دلیل اینکه هنوز آمادگی صد درصدی نداریم یک مقدار کم آورده‌ایم و آماده نیستیم، اما تیم آما از ست دوم واقعا فوق‌العاده بود.

او درباره پیش بینی خود از زمان به آمادگی رسیدن تیم سایپا، گفت: حدودا دو سه هفته دیگر ما و به نظرم سایر تیم‌ها به آن آمادگی صد درصدی می‌رسیم. چون کرونا اجازه نداد و تیم‌ها دیرتر شروع به آماده سازی کردند، بابد حواس‌ خود را بیشتر جمع کنیم تا ان‌شاءالله تیم به روند خوبی برسد.

انتهای پیام


10739695
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است