استانی 21:14 - 28 بهمن 1396
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:
گرگان: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه مبلغ ۱۱ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال فراگیر در استان اختصاص یافته است.

۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال فراگیر اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جلسه کمیته کارشناسی بررسی طرح‌های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی، اظهار کرد: تاکنون از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات ویژه اشتغال فراگیر است و در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، تاکنون ۶.۵ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها جهت پرداخت معرفی شده است.

مازندرانی با اشاره به اینکه در بحث پرداخت تسهیلات در شروع کار هستیم، افزود: سیاست دولت در موضوع اشتغال، تسهیل سازی و برطرف کردن موانع اشتغالزایی است.

وی با تاکید بر اینکه در بررسی طرح‌ها، اشتغالزا بودن آن‌ها بیشترین اهمیت را دارد، گفت: طرح‌های تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان در کارگروه‌های شهرستانی تایید می‌شوند و طرح‌های بالای ۲۵۰ میلیون تومان برای پرداخت باید به تایید کارگروه استانی برسد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به کوتاه بودن زمان تا پایان سال تاکید کرد: در بررسی طرح‌ها هم سرعت و هم دقت در کیفیت آن باید لحاظ شود و بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال همراهی کنند.

وی به تجربه پرداخت تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای موفقیت و به ثمر رسیدن تسهیلات، باید کارشناسی دقیقی در بررسی طرح‌ها انجام شود.


9681338
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است