استانی 02:04 - 14 خرداد 1399

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر سه‌شنبه‌شب در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال امام (ره) و گرامیداشت روز ۱۵ خرداد گفت: شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام بود و ما نمی توانیم بین مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری تفکیک و تفاوتی قائل شویم.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: مکتب حضرت امام مکتب مقاومت است، مقاومت، پایمردی و ایستادن در مقابل هرچیزی که رنگ و بوی به غیر از رنگ و بوی خدا دارد.

وی اظهار داشت: حضرت امام(ره) به ما یاد دادند در مسیر تکلیف ذره ای در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عقب نشینی نکنیم.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت مولد است بیان داشت: مولد یعنی کسی مثل خودمان را ایجاد و تربیت کنیم و شهدا اینگونه بودند، کسانی که در جبهه مقاومت هستند خداوند محبت آنها را در قلوب مردم قرار می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شهید عاشوری در عین حالی که می دانست ترور می شود ولی مقاومت کرد و ایستاد و الان برای جوانان و اقشار مردم الگو است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مردم اسلامی درباره بوشهر گفت: مقاومت در استان بوشهر فرهنگ شده است که این موضوع خیلی مهم است و باید این جمله را با آب طلا در ورودی بوشهر نوشته شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: چون مردم ما قدر حضرت امام (ره) را دانستند و ۱۵ خرداد جان خود را نثار ایشان کردند، خداوند متعال به شکرانه این قدردانی، ما را متنعم کرد به وجودی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای.

در ابتدای این مراسم، عبدالله محبوبی به قرائت قرآن پرداخت و حمیدرضا فاریابی مداح اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد.


10558882
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است