گوناگون 11:39 - 30 اردیبهشت 1398
یکی از عالی‌ترین زمینه‌های اطلاع‌رسانی توان گردشگری یک کشور، استفاده از تارنماهای اینترنتی است. وب سایت‌ها به دلیل ارزش اطلاع‌رسانی زیادی که در سرزمین دیجیتالی اینترنت با یک میلیارد کاربر باسواد دارند، فرصت خوبی برای معرفی چندزبانه و چندرسانه‌ای قابلیت‌های گردشگری یک کشور است.

ثبت‌نام و معرفی رایگان آژانس‌های مسافرتی در سایت seeiran.ir

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سیری در ایران، در بین سایت‌های اطلاع‌رسانی مربوط به گردشگری یک کشور در وب‌، سایت‌های رسمی از اهمیت زیادی برخوردارند. سایت‌های رسمی، سخنگوهای دیجیتالی یک کشور در اینترنت هستند و هرچه این پایگاه‌ها قوی‌تر، به‌روزتر و چند زبانه باشند، مخاطب پذیری آن‌ها افزایش می‌یابد. پایگاه‌های اینترنتی دارای ماهیتی پویا هستند و امکان تغییر و جابجایی تصاویر و متون را بدون ایجاد هزینه جدید ممکن می‌سازند. همچنین افزایش شمار کاربران اینترنت و ظرفیت و قدرت بالای پایگاه‌های اینترنتی برای تأثیرگذاری بر جوامع موجب افزایش بازاریابی در صنعت گردشگری می‌شود.

مسئولین پرتال سیری در ایران با ایمان و اتکا به خداوند بزرگ و با تکیه بر ارزش‌های والای انسانی در میهن عزیزمان ایران که خود از پرچم‌داران آن در طی اعصار و قرون بوده است، با گام‌هایی بلند درگذر از دوران پرتلاش، با رسالت گسترش صنعت توریسم و گردشگری در ایران و با چشم‌انداز ایران اولین اولویت گردشگران دنیا، معرفی جاذبه‌های گردشگری را هدف خود قرار داده‌اند.

سایت سیری در ایران در کنار معرفی جاهای دیدنی ایران، همواره در کنار کسب‌وکارهای گردشگری بوده و در تلاش است تا هر چه در توان دارد برای رشد و شکوفایی کسب‌وکارهای گردشگری و سفر دریغ نکند. به همین منظور جدید بخشی را به محتوای سایت خود اضافه کرده که آژانس‌های مسافرتی و خدمات گردشگری می‌توانند به صورت کاملاً رایگان اطلاعات مربوط به خود را جهت معرفی خدمات و مشخصات کسب‌وکار در سایت بارگذاری کرده و برای کاربران به نمایش بگذارند.

با توجه به اینکه محتوای سایت سیری در ایران در موتورهای جستجو رتبه قابل قبولی دارد با معرفی آژانس‌های مسافرتی در سایت مشخصات آن‌ها هم از این رتبه بهره‌مند خواهند شد. به همین منظور مسئولین محترم آژانس‌های مسافرتی می‌توانند جهت ثبت و معرفی مشخصات و فعالیت خود به‌صورت رایگان در سایت سیری در ایران اینجا کلیک کنند.

انتهای رپرتاژ خبری


10131721
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است