گوناگون 23:22 - 03 اردیبهشت 1396

مدعوین این مراسم رییس رسانه ملی، اعضا ستاد انتخابات وزارت کشور، رئیس و اعضا ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، نمایندگان نامزدها، نماینده شورای نگهبان ، نماینده وزیر کشور، دبیر هیئت اجرایی و مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و نماینده دادستان کل کشور هستند.
مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد
نحوه قرعه‌کشی بدین صورت است که نمایندگان نامزدها اعدادی که روی گوی های طراحی شده حک شده به صورت تصادفی و به قید قرعه بر می دارند و با توجه به گوی انتخاب شده ، کنداکتور پخش برای آن نامزد (با توجه به قرعه انتخاب شده آن نامزد) مشخص می شود و بعد از این اتفاق  همه می توانند جدول پخش برنامه های هر نامزد را مشاهده نمایند.


کنداکتور برنامه های نامزدها هم اکنون مشخص شده است و فقط امشب هر نامزد متناسب با عددی که انتخاب می کند در این کنداکتور جا می گیرد.


پس از اتمام مراسم قرعه کشی برنامه تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری به شکلی که در جداول می بیند مشخص شد.
جداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی
جداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملیجداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملیجداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملیجداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملیجداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملیجداول پخش برنامه های انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی

9037713
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است